Semalam...

Semalam sbenanye nk tulis pasal ni. Tp emosi pasal duit dh overshadow perasaan tuh. Wakaka.

Semalam aku balik lmbt. Lmbt sikit jelah. So hubby lah kene attend budak2. Sblm tu aku dh mintak mak aku amik anak2 dlu sbb takot kene baya OT. Tgk, psl duit lagi. Wakakaka. ;p....Ni nama nye jln selamat, tepat dan tak brape nk hebat. Ntah hape2 ntah -> merujuk kepada diri sendiri.

So hubby balik dia amik Firdaus je, logik lahkan mcm mana die nk dukung hapiy pstu bwk firdaus skali naik moto. At least dia amik sorg. Ringan sikit beban mak aku, aku pn ringan sikitlah nnti balik nk angkut Hapiy je. Takyah nk angkut 2-2.

By the time aku smpai umah mak aku dh pukul 7lebih pn. So aku pun cari2 lah beg Hapiy ngn Firdaus. Skali mak aku ckp, hubby dh bawak balikkan skali. Eee bagusnya.... Lepas tu aku pn balik umah. By the time smpai umah dh dekat nk azan magreb dh. Ke smpai2 terus azan. Lebih kurang mcm tu. Tgk2 Hubby tgh masak sup ikan. Nasik pn dah settle. Waaaaaa bagusnya. Tak yah mkn luar. Ho ho ho...

Then masa siap2 nk smyg mandi semua, aku pn kiss lah hubby kt pipi. Aku tak tau la die tau ke tak tau ke, tp aku kiss tu as penghargaan la dgn apa yg die dh buat tu. Then die pn senyum. Suka. And kiss aku balik. Mgkin maksud dia lain plak ( maksud apa plak tuh? Wakakaka.) tapi aku cm suke plak

Best best best...... Jarang2 nk dpt die yg nmpk mcm romantik mcm tuh.

Entry ni nk cover entry lepas yg nmpk aku cm Perempuan Melayu yg lebih romantik dr suami sendiri.

Hahaha. Tetibe je kn? Layanzzzzzzz

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
tu baru intro..ek? :P
Siti Fatimah said…
ahahaha..takde2..lepas tu kami tros bubum... ;p

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor