22 2 2010

Br pasan arini beday adik aku khalid..hehehe...
 
Pg2 subuh td bgn, ase kepala hafiy panas lg. Dr mlm td aku dok piki nk gi keje ke taknak nk gi keje ke taknak. Mmg sepanjang wiken die sgt cling ngn aku. Even tdo pn nk tdo dlm pelukan. Hahaha. Die taknak langsung letak. Ni dh ok skit, tu aku bole update blog skit tu. Heheheh...
 
Pg td still demam. Skali 4 gigi nk tumbuh tu. Memula aku pasan jumaat mlm tu gigi atas belas kanan 1 je. Tp pelik sebab besenye budak2, dh kuar gigi tak demam dh. Ni apsal demam lg. Meronta2 lg. Mcm sakit tp tak tau nk buat cemana nk help ease kn sakit tu selain bg mkn ubat demam jelah. Tu pn makan ubat demam dia stim je, tp taknak tdo sgt. Takleh nk lena la kiranya. Tp mlm2 dia tdo elok, janji mulut nk nyonyot jela. Hik hik...Tp takpe, sbb aku nyusu posisi baring, takdak hal la kn. Hehehe...
 
Cuma siang2 tu renyah skit. Ngn abg pedaos nk tu nk ni. Adik lak tak bg mama ke mana2. Tu yg sakit skit tu....
 
So pg2 td aku pn kesian la jgk, amik keputusan EL jela. Anak maa. Kalu anak org lain tahan lg, ni anak sendiri maa. Tu pn br 3 kuar gigi. Bengkak lg 1 nk kuar tu. Huhuhu. Yg tepi2 gigi yg kuar tu pn cm bengkak jgk. Tp yg kritikal yg lg 1 tu la, sbb mcm ada putih2, mmg gigi la tu. Huhuhu...
 
Lepas tu pg td mmg amuk la si hapiy tu. Dia ngantuk tp takleh tdo. Dia lapa, tp cm gusi dia bisa2 kot, dia mcm takleh telan. Masuk luah. Masuk luah. Last2 aku kasi minum susu ngn mkn biskut sikit.
 
Cian dia.
 
Skang dia tgh tdo. Tp cm panas je ni. Bape lama sgt jela bole betahan tu. Huhu
 
Bang,mlm ni kita mkn luar jela. Hik hik..

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

AZREN said…
cepat nyer hafiy tumbuh gigi..Luke pn skrg br 4 batang gigi
Siti Fatimah said…
hehee...tula..cpt la dia.....kesian sbb suma nk kuar skali gus.. huhu

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009