Setiap Kali..

Setiap kali mama penat, mama akan igt ni.

Setiap kali mama nyusukan hafiy, dan hafiy tertidur puas, kenyang,
lega, lena dan sangat tenang. Gembira sangat. Dan setiap kali hafiy
tak puas nyusu sebelah, hafiy merengek manja sangat. Mama pun cium dlu
baru mama hulur lagi sebelah. Dan setiap kali mama dengar dari
pengasuh/nenek atau sesiapa pun yang jaga hafiy dan bagitau mama, susu
habis. Dia isap elok. Dia tidur banyak. Alhamdulillah. Syukur sangat
sayang. Macam sebuah penghargaan yang takkan mama dapat dari
mana-mana.

Walaupun dugaan kali ni agak berat. Dan ujian itu masih berlangsung
dan mama hampir kalah sayang. Tapi mama harap and berdoa moga-moga
mama tabah hadapi semua ni ye sayang. Moga-moga sentiasa Allah
kurniakan rezeki buat mu sayang dari titisan-titisan susu mama.

Harini mama sedar, erti kepuasan tu mengatasi segala-galanya. Mama
redha andai tuhan menguji mama sejauh ini, dan mama akan cuba cekal
sayang. Mama nk tengok lagi kemanisan wajah kepuasan dan kelenaan mu
itu hafiy. Mama sayang hafiy. Apalah sangat erti mengantuk, penat,
jerih ini kalau nak dibandingkan dengan kepuasan hafiy tu kan.

Sedih plak..... Huhuhuhuhuhuhu....

Sedih sebab tak dapat tengok kemanisan tu pada wajah firdaus. Firdaus,
mama sayang firdaus jugakkkkkkk. Meh sini dua2 nak pelukkkkkkk
ciummm... Huhuhuhu
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
huhuhuuu...kalah drama nur kasih :p

aku paham perasaan tu. semoge kite dpt terus dan terus bertabah ek.

you rock mama! :P
roshda said…
aku jpe ni..
meh kita share sesama :
1) http://susu-terbaik.blogspot.com/search/label/Masalah
2) http://susuibu101.blogspot.com/
Siti Fatimah said…
thank you ida..thank you gurlz......

korg mmg sumber inspirasi aku... inspirasi utk menghasilkan susu dgn lebih produktif..cm klaka je..ehehehehe
Siti Fatimah said…
thank you ida..thank you gurlz......

korg mmg sumber inspirasi aku... inspirasi utk menghasilkan susu dgn lebih produktif..cm klaka je..ehehehehe
Siti Fatimah said…
thank you ida..thank you gurlz......

korg mmg sumber inspirasi aku... inspirasi utk menghasilkan susu dgn lebih produktif..cm klaka je..ehehehehe
Ida Chan said…
hehehe...aku tau la ko appreciate ktorg. tp xyah la ckp tq kt comment same smpai 3x :p
HAHAHAHAHAHA.. ni betol2 perhargaan.. sampai 3kali post ni..
roshda said…
hahahha.. aku nak nangis terharu.. aku paham perasaan ko.. saba2 :D

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan