Hari Yang Menyayat Hati...

Ewah. Tp hari kawin aku bkn menyayat hati eh. Mcm kawin pakse lak. Wakaka...

Aku tak smpt nk buat entry panjang2. Sbb jap lg ada pertemuan ngn user. Yg pakse2 aku jmpe mggu ni gk. Padahal aku baru masuk opis. Tp takpela. Kalu extend pn for sure extend jgk la bende tu siap n aku bkn nk stadi awal2 pn kn. Hik hik hik....

Abg. I sayang u. Walau mcm mana susah or kuat pn ujian tuhan kt kite. I tetap sayang u. And nk bersama ngn u selama-lamanya. I harap u pn mcm tu. I br je tepiki. Kalau i mati u cmne. Kalu u mati i cmne. Skali terbc email ida psl Anni kite. Huwaaa cmne i boleh lupe. Of cos u pn lupe. Sbb u mmg slalu tak igt. Wakaka.

Lgpn time2 tu jgk la i masuk opis. Time2 tu jgkla i pening psl susu hafiy. Mgkin ini ada yg lebih penting and perlukan perhatian drpd anni kite. I cube la utk terima kenyataan ni. Bahawa hari tu dh berlalu. And hidup mesti diteruskan ewah.

Terima kasih sbb terima i dlm hidup u. And jdkan i suri hidup u. Wpn pahit utk u telan. Wpn perit utk menjadi suami kepada i ni. Tp i harap ada jgk la kemanisannya yg kita berdua takkan lupa smpai akhir hayat and always menjadikan bonding antara kita semakin kuat and semakin utuh. Amin........

Dan hari ini. Setelah 3 tahun melayari bahtera pernikahan. Dengan 2 cahaya mata. And 1 posible cahaya mata (aku blom check lg. Mcm berlaku eksiden di sini. Huwaaaa). Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah beri.

Nnti aku up gmbar kawin aku yg tak seberapa. Aku bkn mcm org lain nk buat kawin grand2. Tau jela. Knowing me, aku ase bende tu suma membazir. Hik hik hik......

Comments

Ida Chan said…
bace care ko tulis tu...klaka ade, sedih pon ade gk...haaihh..

aku pon terpelik dan termusykil, cmane la aku bole terdapat ilham pasal anni korg tetibe. ish3..salah tarikh lak tu eheheheh...

but 1 thing 4 sure, Allah swt works in a mysterious way :)

anyway, aku doakan agar famili comel korg berkekalan hingga ke akhir hayat (xmo la smpai ank cucu je kn, kne betulkan tu lirik dalam lagu p ramlee tu :P ) & sentiasa dlm pelihara Allah swt sentiasa...amin
Siti Fatimah said…
tenkiu ida. sbb ko igtkan br aku igt. ntah2 kalu ko tak igt. sebulan selepas br aku igt kot. wakakakaka

terok btol. br 3 tahun kawin. tu la keep ckp. i love him. i love him. sbb aku ase mcm aku dh tak syg die. sbb tu aku lupe.

eh tak tak. aku sayang die laa. aku bkn sengaje lupee.. wakakakaa
roshda said…
weh... mcm ane leh lupa ni.. xpe2 alhadlh korg dh 3 thn.. pejam celik je kn.. kejap jek.. pastu aku lak nak menyelit.. maksudnye dh lbh 3 thn aku jd kawan ko hahaha.. dgn permulaan yg ntah ape2 :D aku doakan korg bahagia ngan cahaya2 mata yg sedia ada.. n bia betik tereksiden hahaha.. rezki2.. moga korg sekeluarga dirahmati n berbahagia sokmo :D
cTmaRina said…
happy anni situt.... ala bak kate myhubby apa ada pada tarikh? ayat nak cover lupa tarikh anni ler... yang penting sayang setiap masa, tak kire comot tak kire kembang hehhehehe... aih takkan dah eksiden sian hafiy...
Siti Fatimah said…
tu la korg. aku harap aku akan period la tak lama lg. kalu tidakkk...jangan menyesall..wakaka..ayat drama...ehehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor