Geng Susu Ibu..

Td br bc blog gurlz n komen2 psl BENGKAK SUSU. Sian gurlz. n sian gk
kt sesapa yg penah alami suma tu. Mmg seksa sesangat ek.

Aku penah alami jgk. Cuma kes aku lain, masa tu aku dh bersalin. Si
Gurlz ni plak blom bersalin n still 36weeks. Doktor kate sbb die dh
mindset utk bg susu ibu kt bb. Tu sebab susu kuar. Tu dia penangan
mindset seorang ibu yg cekal ek. Bagus2.

Tula ni suma cabaran ek. Masing2 ada dugaan masing2. Bertabahlah korg.
Smoga kita sume kuat n bertabah untuk terus menyusu anak kita. Amin...

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Masa aku pregnant dulu.. masuk 8 bulan, susu bdn aku tetiap malam keluar.. banyakk oo..sampai basah baju...
Siti Fatimah said…
wah yeke mimah.....tu la..org boobs besa mmg bese gitu aa..wakakakaka...no offense aa..tp mmg bese kn? ehehehe....
roshda said…
tq.. bg support kat aku terharu huhuhuhu... mak aku ckp masa dia dlu pon nak bersalin susu kua sndiri abis tilam basah.. tp aku pelik skit sbb x kua dia jd ketul dugaan... dh tuam kurg skit sbb dh kua td.. masey kt seme yg bg sokongan.. doakn lak bila bb dh kua ngan slamat nanti susu jd byk n jd kuat n cekal mcm ibu2 geng susu ibu yg lain.. :D

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009