R100 Sweet Cherry Bouncer


Em tu la kn ida.. Aku ni mmg tak sabar nk bg bb ko hadiah... Hehehehhee.. Bkn apa, takot nnti duit aku abis ntah ke mana2. Tu aku bli jgk without tunggu ko bg tau apa ko nk... Tp mmg dh habis pn..... Takpela... Brg bb aku pn dh ckp.... InsyaAllah...............


Hai byk pulak idea aku arini ek... Dh nk dekat 3 post dh nih.. Hehehehe.. Yela bapak firdaus tdo.... Penat sbb naik bukit tinggi.. Ha kang kalu mlm ada masa aku update psl bukit tinggi plak ek..... Firdaus pn tdo... Yela korg tau la kn.. firdaus klau jln2 mana penah mintak dokong... Kalu aku kesian br aku dokong die.. Tp sbb aku mmg tak larat, so aku mmg tak dokong... Bapak firdaus tau jela.. Bila aku mintak dokong die ckp firdaus tak mintak pn... Huhuhu.. Cian anak mama.. Tp bagus jgk.. Kepenatan mamat tu.. Skg tgh tdo bole mama berinternet dgn aman..... :D...


The reason being aku blikan ko bouncer ni sbb byk pekdah nya... Ko bygkn bouncer yg firdaus pakai tu, dr sejak aku lahir lg.... Kira nya dh habis generasi 6 anak umi aku.. Smpai la ke anak2 aku.. N posible jgk smpai anak2 adik2 aku.. InsyaAllah.. Bouncer tu still intact.. Cuma kene tuka sarung die jela... Tu pn sarung yg firdaus guna adalah sarung adik aku yg no5....... Kira 2 generasi jgk la.. Tp bouncer kitrog tu jenis yg plain jela.. But still sgt2 berguna n sangt2 bagus...


Tp tu la.. bouncer ni bole pakai kejap je.. Once baby dh pandai pusing2, merangkak2 tak sesuai dh..... ni antara kegunaan yg bese la :


- Suitable from birth to 6 months
- Removable toy bar
- Multi-position backrest
- Rocking or fixed position
- Folds completely flat for storage or travel


Kire ada bouncer ni ko bolela letak kt tepi tilam time ko dlm pantang. Kalu die wt hal ko bolela buai die.. Kalu buaian bese tu nk kene tgu die berat skit... patu kalu nk buai kene duduk.. Ni ko baring pn ko bole buaikan.... Tu satu.. Hehehehe...


Patu bolela buat letak2... Bertindak mcm tilam jgk...... Tp nnti bb dh besar skit bole letak dpn tv ke kt dapo ke... Cm tilam kalu nk angkat kene angkat bb dlu.. Cm ni ko tros angkat bb skali ngn bouncer.....


Bole buat temporary car seat.. Ala zaman dlu mana ada org dlu2 bli car seat.... Mak aku guna bouncer ni la letak bb kalu die bwk kete.. Kn ayah aku slalu outstation.. Bahaya skit la... Tp as temporaryly tu bolelah.. Bole plak ek.. Baik blikn car seat je kn... ermmmmmm..... ehehehehehehe......


Hehehe.... Tu jela kot kegunaan nye... Hehehehehehe.... Kalu ade lg nnti aku update.... Ntah knape aku bekenan sgt.. Mgkin sbb ade menan tu kot... Tp menan tu pn kejap je.. Lama2 bb bosan gk nnti.. Hihihi..


Harap bouncer tu berguna utk ko n bb.... Hehehehehe.....

Comments

iu rf said…
wa...

tuk aku xde ke ct.. :P
Siti Fatimah said…
bole tp utk anak ko akan dtg la kot...sbb nk bg yg sedia ada ni tak larat aku smpai 3...ahahahahahaha......

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan