Monolog Takde Hala Tuju...

Hubby: I skg ni slalu lapa tp tak tau nk mkn apa.
Aku: Mkn la Liam tuh, slalu sgt lepak ngn die je. Muahahaha
Hubby: Xnak la Liam, busuk...

Mcm la bini dia ni wangi sgt. Ehehehe. Tp skg ni psl busuk2 ni hubby mcm agak particular skek. Skit2 nk soh aku ngn Firdaus gi mandi. Yelah wpn skg ni musim ujan, tp panasss je mcm berhabaaa je kn. So mmg aku ngn Firdaus ni keturunan berpeluh kuat. So mmg bau la skit. ;p.. Aku plak time2 nk mandi tu la ase mcm sejuk. Tp karang dh kul 10mlm br la nk ase berlengas. Pstu mulalah selsema. Tu yg hubby slalu sound. Mandi mandi mandi dan mandi lg. Mengelakkan aku mandi mlm la kot...

Firdaus lak, pantang la nmpk aku n hubby amik tuala. Kompem bukak suar patu jerit2 nk mandiii nk mandi. Bayangkan pg td lepas je azan subuh dlm kul 6pg cmtu, die terbangun bukak suar nk soh mandikan. Ish ish. Sib baik la air tak sejuk n cuaca pn tak sejuk sgt. Tp mandi subuh ni mmg byk hikmahnya. Segar tu mcm ubat je aku ase. Lain kalu time wiken mandi time pukul 10 11 12 ataupun 2 3 ptg. Hihihihihihi.... Hepi je Firdaus dpt mandi. Patu jap lg kang abah die plak pakai tuala. Dh die nk mandi lg sekali. Bkn nk mandi pn. Nk tunjuk yg die dh pandai tadah air patu jirus sendiri kepala die. Nk tunjuk la die pandai dh. ;p... Hehehehe...

Lately aku pasan kalu aku dgr lagu2 br. Bb msti tendang2. Dug dug. Mcm nk bgtau tu lg baru tu. Hehehe. Mcm sweet je. Kdg2 tertendang tulang rusuk aku. Adoiyaa. Sakitnya....

Post ni nk cite apa sbenanye? Hehehe. Entah. Tp mmg takde hala tuju. Hihihi...

Oklah dh nk balik. Harap2 Hubby balik awal arini. Takdela bosan sgt menunggu dia. Hehehehe.

Oklah gtg. Chow...

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan