My Hubby..

Sj je nk post psl die lak arini. Hehheehhe...

Takdela lately aku a bit worry la psl hubby aku ni. Tapi as long as die slalu wt exercise ok la kot ek?

No, it's because lately hubby punya seluar makin lama makin byk yg aku kene punggah letak tepi. Dhla kebanyakkannya sama saiz, so mcm byk la nk kene topup. Mcm aku plak pregnant tak muat2 bj time tak pregnant. Hehehehe...

Aku suke jgk die gemuk. Dh tu lately mlm2 die suke himpit2 aku patu peluk2. Muahahahaha. Dlu aku yg suke himpit2 dia. Aku pn tak tau kenapa perubahan drastik cmtu skg nih. Maybe sbb - well korg tau la kami kn kene pose. Huhuhuhuhu. Di sebabkan kene pose, tu jela yg aku dok tepiki. Hua hua hua. Susah tau kene pose. Bkn senang. ;p.......... TP positip nya, aku lebih hargai dia, die lebih hargai aku. InsyaAllah.........

Tp bila tgk makin hari, perut makin naik. Pipi makin tembam. Aku risau jgk kalu jd out of control. Bayangkan aku kenal die dlu berat die nk capai 57kilo pn susah. Berat aku toksah ckp la. Tu cita lain. Kui kui kui. Skang ni minggu lepas katala 67kilo. Mggu ni timbang tros jd 67.5 kilo. Ish ish ish. Lepas tu mmg kalu die pakai short mmg nmpk la. Pstu bole lg tanya, yeke nmpk ke. Adoiyaiii... Nampak la sayang..........

Tp kalu hubby mkn sikit aku concern plak. Tak sedap ke? Kenyang ke? Nnti tak lapa balik ke? Pulak dah kn. Ekekekekekekek.... Hubby pn cmtu, bila aku kata nk diet, mulala kalu aku mkn sikit tu die tegur. Sikit nya mkn (tp mmg kejadian mkn sikit ni amat jarang lah. Muahahahahahahahaha).....

Apa2 pn aku harap hubby aku sihat2 la hendaknya ye... Harap2 takdela gemuk2 sgt. Udah2 la tu. Janji berat u lebih dr berat i ckp la (berat lepas bersalin la hendaknya. Skang ni mmg takleh lah kan. Muahahahahahahaha)....

Takde ape nk cite pn. Ntahlah lately mcm takde cita lak. Eheheheh. Sbb tgh layan spaQ. Apa kene mengena? Takde kene mengene pn nk tulis jgk. ;p..... Tgkla spaQ dh habis nnti cemana. Heheheheheheheh. Ok babai

Comments

iu rf said…
rindu gaban la tu..hihihi
misshannan said…
heheh...laki aku makin byk mkn makin kurus

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan