You R Special Because U R Special....m a Friend...

Aku baru je lepas amik2 gmbar barang2 yg meng

excitedkan aku sepanjang hari ni.. alih2 aku dpt bungkusan daripada Unit Audit Dalam (UAD)..takde lain la ni..msti present drpd member aku Zaihasla..aku kenal die masa kursus induksi Khusus KPWKM aritu.....
From, Zaihasla UAD...;)


Dah bukak bungkusan tu ni la die ha...cm gift kawin pn ade gk..maybe adela tu die buat kenduri kesyukuran....aku cube cari kot2 ade tag message....


Nice To Know U, Thanks For Being My Friend....;)


Cam jiwang plak Zai ni..kekeke.....tp apa2 pn sy terharu n time kasih sgt..Mcm la Zai tau blogspot sy kn...ehehehe...tp aku dh sms die la......Nti satu hari aku nk balas...Tak pn aku kirim kn kek buatan tgn aku nnti..ahahaha..mcm la jd kek aku tu hai..ekekeke

Bekas comel berisi gula-gula

Mug siap ada sudu kecil.....comel sgt....:)


Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan