Gambar: Cheese Cake Aku

Seperti yang dijanjijanji kan.......
Inilah rupa cheese cake ku stelah di makan oleh hubby.....Tak sangka byk gk die mkn..hihihihi.....aku mkn serpihan2 kecil je....

Ini plak secara tak clear nya (camera henpon jerk..ehehe)......stelah dipotong....dh up sket la dr dlu..keras dh sket......pstu tak msm sgt........cuma nipis je la (yelah aku kn 1/3 kn sukatan sume..jimat la konon..warghahaha.....) hubby bg aku markah 9/10....bestttt....:).........

komen2 member opis :
1. Masam lagi (kak limah + suhaila<-minah ni tak mkn cheese cake katanya..ehehe)
2. Masam kt gravy tu je..yg lain ok...
3. Lupa nk tulis...hubby kata crust dia yg base tu tebal sgt..
4. rajin timah..muahahahaha..sj je up diri sendiri sket...:p

Comments

Ida Chan said…
mnarik3!....tapi aku xbape mkn sgt cheese cake nih. mkin kne sample ko nye dlu kot baru dtg ase teruja tu :P

bile nk kasi aku ase nih :D

patu bole kasi wak ase gk. kalu die berminat nk tempah dari aku, baru aku sronok skit nk wat :D hahaha....
Siti Fatimah said…
ahahaha...cait..tempah dr bini sendirik...ahahaha......nnti raya kalu rajin aku wt lg...:D
Ida Chan said…
chet....raye lmbt lagi a ct...wat la cheesecake party patu jmput aku n wak 2 org je :P

nt kami party dgn firdaus...hahaahha

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan