Hati Berlagu Rindu.. Jiwa Bermadah Resah...

Ewah...rindu kat sapa plak tu...Kekekeke... Tadi aku flashback balik kisah2 aku di masa lalu masa zaman2 aku mula bekerja.. Masa tu zaman-zaman bercinta ngn hubby aku yg sekarang ni...Zaman-zaman aku sendiri tak sangka kalu aku jumpe balik ngn aku yg dulu tu..Ha tgk..that guy now is really your husband..Ekekek..Punyalah seksanya masa tu aku ngn dia nk mengharungi zaman bercinta...Masa bercinta dh bagai nk rak mcm tu...Ade je problem.. Member2 pn tak paham kitrog...Pastu masa tunang lagilah..Mcm nk putus tunang pn ade..Hahahaha..Serius...Aku ni manja sensitif...Die pun jenis manja dan sentiasa nk dimanjai....So mmg bertembung la kt situ....Die nk sume ikot peel die kemahuan die...Aku pun sama....Sama-sama spoiled la bole dikatekan cmtu....Hehehe..

Alhamdulillah sgt skang ni dh jadi laki bini....Alhamdulillah..........Smoga hubungan kami berkekalan dan perpanjangan sehingga akhir hayat dikandung badan......Amin.........

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan