Sakit paru paru


Pakwan aku sakit lama dh.

Batuk teruk. 

Pi cek doktor ckp ada sumthing dlm paru2 dia. Doktor advise suh kuarkan. Mulanya ckp keras. Lepas tu ckp fluid. 

Lama gk pakwan amik masa nk decide. Sama ada nk buang atau tak. Lama2 die xtahan batuk so die stuju nk bedah.

Smlm tghari dia masuk OT. aku xdpt tgk sb aku ada kusus xleh cuti. 

En hubby yg pi tgk kn. Sbb sng. Piki mana nk port budak2 lg. Esok kot aku pi tgk dia lps tgk helikopter ;p.

Ni gmbar dia harini. Bedah tebuk kt blakang. Pakwan aku muda lg, 1979. Pg td bleeding masuk 2 pain drh.

Kawan2, aku mohon. Doakan keselamatan en. Nasarudin Ismail k.

Time kasih bebanyak


Begin forwarded message:

From: Shahrun Hisam <shahrun@gmail.com>
Date: September 15, 2011 2:10:19 PM GMT+08:00
To: Siti Fatimah <sitilemon2@gmail.com>



<photo.JPG>



Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor