Nak nak bak

Hadoih..

Aku tatau la ni naluri ibu ke haper?

Dr segi money. Erm voley la. Squeeze sini sana sket insyaAllah ckp. Tp x la seselesa sekarang. Alhamdulillah....

Dr segi occupatation. Ah aku bantai buat perkataan sendiri. Maksud aku dr segi nk handle anak yg lebih dr 2. Kalau anak 2 ni lapang sket la. Kalu en shahrun xde. Sorg kiri sorg kanan. Kalu. 3? Mana nk letak lg 1? Pstu firdaus n hafiy pn x pisah tmpt tdo lg. Siyes smpit dh bilik kami! Haih. And anak berdua dh 600 kami spent utk nursery kalu bertiga? Pstu pampers lg. Lgpn aku tak kick start potty training hafiy lg. Sian lak hafiy. Dh la aku lmbt, nnti dh preggy ada anak xsmpt nk cerai pampers. Dh la nnti ada adik, xleh nk fokus kt dia sgt. Lgpn skg en hafiy sgt la clingy n tantrums. Sbb ni time dia demand tinggi. Sama mcm perangai Aus masa sama umur ngn dia. Tp masa Aus abah kurang sabar. Mndapat cubitan 2 3 kali. Time hafiy abah ok skit, dh mula bole trime anak nangis n tantrums. Alhamdulillah. But still aku ase mcm dlm situation sebegini aku amat2 tak redy utk next baby.

Dlm masa yg sama aku fikir gk. Target aku nk 6 anak. Kalu fikir byk cmni aku ase mmg sukar la kot hhehehehehe.

Pg td jumpa kwn lama. Slalu jer jmpe dia kt opis. Tp td br dpt borak skit. Dia ckp dia dh 3 anak. Tanya aku dh berapa? Nak tak nk aku jwb 2 br. Bkn aku ase down sbb anak dia byk anak aku sikit (well ada la jgk skit kot . ;p) tp aku teringat balik kerinduan aku preggy.

As for me, pregnant ni lambang kasih suami aku. Bila ada benda yg membesar dlm bdn aku adalah sesuatu yg sgt touching n indah. Perempuan yg pregnant tau la cmne perasaan. Of cos, bila sesuatu tu dh kuar dr perut n membesar dpn mata pn touching gk. But still being pregnant is wonderful.

Pstu bila lahir. Kita susukan dia. Berusaha perah susu utk dia.

Pstu lg indah kita nye badan menten kurus wpn mkn bykkk. Wah itu paling best. Nyummmmm

Heheh ala dh kene kaco ngn anak2. Xkeh abiskan entry jiwang nih. Gtg

Comments

fazi said…
weihhh.. marilah menambah ujung thn ni... hahahah... aku nak try ikot kalendar cina tuh... leh x dpt boy... kekeke...

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan