ReUnion

Eh Korg, korg igt tak dlu? Kita penah made a pact untuk REUNION!! ???

p/s entry ini telah aku cc kan kepada mereka2 yang berkenaan.

Ini psl janji manis korg yg mcm main2, tp aku anggap serius. Ho ho ho. Kita pernah janji, sejurus lepas genggam segulung ijazah, untuk buat Reunion AFTER 5 Years. Sape igt???

Now its already 2010 - reaching 2011 dh pn. It already beyond 5 years.

"Miss ida" <dbluedragon@gmail.com>, "Siti Marina Ahmad Bakri" <merry_abby@yahoo.com>, "siti mirani" <nurhakim_81@yahoo.com.my>, "Siti Noor Hafsah" <hafsah@spm.shinpoly.co.jp>, "Suhaila (E-mail)" <sweety081081@yahoo.com>, <suedin@gmail.com>, "hannan" <hannan@heitech.com.my>, "Noor Maslin Nordin" <aleen11102004@yahoo.com>, "suryani maaraf" <haiyaluni@yahoo.com>, "omeng" <cikmeng@gmail.com>, "ochie" <ochie81@yahoo.com>, "Siti Nor Baizura Jamingan" <snbaizura@gmail.com>,  - whom am i missing?

Actualy pact ni among Aras 3 Blok L05 KTHO lah kan. Hehehe. Tapi kalu yg lelain nk join, best jugak. Dialu2 kan. Eceh mcm feymes emes je blog aku kn? Padahal bape kerat je yg masuk bc nye pon. ;p..... Aku takda emel bedah. Sapa ada, kalau boleh tolong forwardkan ye. Hi hi hi hi...

p/s entry ini aku direct posting kan ke blog aku ctkusut.blogspot.com - sape blom dpt invitation. aku akan invite by today. hik hik hik.

Aku raya by this year mmg dh suntuk sgt untuk kita buat apa2 mini gathering what so ever.

Aku cadangkan nextyear and since none of us ada anak yg dh skolah - eh jap, ocie anak hang mcm dh skolah kn. ekekekekeke...., Anyway, aku cadangkan kita buat reU bkn cuti skolah, ni kalau nk bermalam lah kan.

Aku tau memasing busy dgn plan memasing.

Aku cuma pohon cemara - ewah lawak tak klaka. Aku cuma mintak kita memasing block kan certain2 tarikh untuk direUnion kn.

Ase mcm susah nk dpt cuti kn?

So cmni, kite block like 1 wiken. Kita jmpe like dekat umah sesapa yg bersesuaian kt tgh2 ke. Sama ada kita buat potluck / kita buat bbq ke.

Sapa stuju? Angkat tgn.

p/s : aku tak buat event kt fesbuk, sbb opis aku block fesbuk. Hampagas. Ho hoho...

I need ur feedback, wpn 2 bulan dr skg. Kalau taknak buat takpe, nnti tahun dpn aku ajak kuyu buat anak je. So ada gk la event kn. Hahahah. Ok tak klaka lg.. Hahahah


--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan