Small Small Little Big Thing...


Opis aku dh block fb skg during opis hour. Ya ya org lain dh lama buat. Tp opis aku baru2 je buat.

But still, aku dengan perasannya rasa, perbuatan tersebut adalah kene mengene dengan aku.

Ok aku mls nk cite, korg layan lah apa aku borakkan2 dgn hannan. Heheheh.

Siti: betapa feymes nye kawan mu ini..hohoho
fb ditutup pasai aku la jgk
hannan: :))
cita cita
Siti: sbb aku kutuk bos kt fb
hannan: pastu...bos ko baca kerr
Siti: tu ok lg, memula dia delete aku
ha ah..ho ho ho
tp bkn bigbos la
imediate bos
hannan: ooo..hehhehe...
Siti: skali die dh delete ada la plak tukang smpaikan
hannan: bos ko mesti saiko lepas baca status ko
Siti: kalu tak puas ati jmpa la aku
ni tidak, ckp blakang2
hannan: hahahha.....
Siti: pstu soh org block fb dalam meeting
hannan: hampeh jer...
Siti: hahaha
hannan: mcm takleh fb kat fon kan...
Siti: pstu kira skg ni aku tak publickan blog slamat la
tgk la kalu aku open balik
mau diorg block gk kot
sbb aku ni mmg takleh
tak puas ati mmg aku luah
ho ho
ok tu je cite
:D
hannan: blok tu biar je...
jgn open...
Siti: tuh la
aku privatekan blog aku
seperti aku privatekan hati ini jua
ewah..ahahaha
hannan: ko tak open pun ramai reader pun..
mcm aku ni....tak ko ida...tak ida ko...
bercerita utk rakan2...
bukan utk femes or else
Siti: betul2
aku akan jd ikhlas menulis
dan korg pn ikhlas membaca
:D
hannan: tula...lepas tu kutuk sesama sendiri kan...
hahaha....
tu yg best...takde simpan2..

All i can say is, u dont know me, to hate me that much!

p/s : I think this includes everyone. We dont have right to hate them, cause we might not know who they really are.......

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009