Reminder

Ya Allah,

Aku kan tiap2 tahun mesti lupa. Apatah lg en. mohd hubby - tapi nama dia takde mohd. cmne tu? ;p

4 Ogos ni genap lah kami berkahwin selama 5 tahun. Aduiai. Mcm tak caye jerk. Tak saba nk tggu dh 10 tahun kawin. kenapa? Ntah la. Mcm susah je nk smpai kan 5 tahun ni. So bile dh 10 tahun boleh la bangga skit. Kot?

I want proper anniversary celebration for this year. Wpn mcm pokai je, sbb ehem2. 2-2 gatai pi amik ipon last month. Aku takpe, aku dpt duit kutu. Org tu la kn. Ehem2.

At least a candlelight dinner. Just the two of us. Mcm nk apply cuti. Mlm tu pi candlelight. Anta anak2 pi umah mak aku ataupun bwk dorg skali. Esok tu cuti, pastu pi bli bj raya anak2.

So incik suami. How is that sounds like? Kemon la, dr 1st year tak pernah celebrate... Kemon la kn.

;p

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
mimpila ko nk pegi candlelight dinner kn.mesti anak nk ikot atau kena p terawih
Siti Fatimah said…
aghahaha..siot bg aku tazkirah..ahahah

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009