Encik Suami Berkursus

Diumumkan. Encik suami akan pergi berkursus selama 3 hari 2 malam bermula hari ini.

Jmpe last pg td saat masing2 tgh bersiap2 nk pi kerja.

Die lepak dekat je, Uniten Bangi jer. Tapi sebabkan klass smpai kul 11 mlm. Tak digalakkan untuk Encik Suami pulang ke rumah time mlm2. Lgpn nanti akan disuruh membuat susu tepat jam 5 pagi setiap hari - Susu utk Hafiy la. Takkan aku buang tebiat nk minum susu plaks. Hoho.

Aku br je pulang dari Sarawak mlm tadi.

Encik Suami jadi bapa tunggal selama 3 hari 2 mlm.

No aku plak. Jadi mama tunggal selama 3 hari 2 mlm..

Nk mkn apa yerk mlm ni?

McD? Hohohohoho...

P/s : nota dr org demam.

P/s: Aku sedih pg td, kwn aku ckp. Ada org ckp ngn dia, org tu terpaksa tinggalkan dia sbb kwn aku ni baik sgt, and org tu tak layak utk org tu. Kwn aku ckp ngn aku dgn nada sedih, Ada org ckp aku ni baik, tp tinggalkan aku? Hohoho. Tak bole blah ok ayat tu. Aku harap mereka dpt berdamai. Org baik2 adalah utk org yg baik2 jgk. Kn Allah tak suka penceraian. Maksudnya, kalau org tu sedar pasangan die baik, maksudnya die kene berubah jadi lebih baik utk melayakkan dirinya. Namun penceraian bukan lah jalan nye.

HUHUHUHU....

Sedih 2 kali sedih. Perlukah aku menangis?

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor