Ngomel-Ngomel Sblm Pulang..

Mls btol nk menulis. Hehehe. Tp mcm dh lama sgt plak la menyepi ek. Yeke. Muahahahahaha. Org lain lama tu mcm dh setahun lebih. Ni br sehari dua dh bising ckp lama ek. Ekkekeekek..

Penat btol otak aku memikir psl kerja 2 3 menjak nih. Tula aku tak suke awal tahun ngn akhir tahun. Byk btol bende nk kene settle n dunia jd havoc. In goverment everything is about KELULUSAN. Suma nya nk kene tggu kelulusan. Lepas tu time2 akhir tahun br la nk bg KELULUSAN. Suma pn buat dlm keadaan kelam kabut. Lepas tu mula la awal tahun dpn suma porak peranda. Kerja jd 2 kali gnda. Haih...............................

Padahal dh buat planning tuh. Ntah la nk kata planning salah ke apa ke. Aku pn pening nih memikior. So this year, my one project nih, we're gonna do all the things before getting any kelulusan. So by the time dpt kelulusan. Everything can just tros executed. InsyaAllah. Tulah mcm org bg cadangan kt aku. Takyah liase ngn vendor. Buat sendiri je la klau dh cmtu. Bikin susah ana punya kerja lah. Muahahahahahahaha....

Firdaus makin lama makin bijok. Heheh. Tetibe masuk part anak. Hehehehe. Ada je bende baru yg die amaze aku. Contoh 2 3 menjak ni aku ajar die kencing dlm toilet. Berak tu kdg2 aku rajin. Kadang2 aku tgh baring, aku soh je la die berak dlu. Dh tu die nangis tak reti lg ckp nk berak. Aku ni mmg susah skit klau org pakse2. Sape pun la. Mmg otomatik malas nk buat. Hohoho. Pstu aku ajar Firdaus kencing dlm toilet. Cm before tdo. Bgn tdo. Aku nk ajar die supaya die tak kencing mlm. Die mcm tak memahami lg. Tp kalu aku soh sit kt toilet bowl tuh die paham la. Kalu mmg time die nk berak die berak la. So aku buat la cmni. Co co co. Smbil pgg anu dia. Pstu aku buat. Syyy Syyy Syy. Bg die geli lantas die kencing. Hohoho. Tp die gelak2. Siap ejek aku balik. Co co co. Hahahahaha. Adoi anak aku sorg nih.... Tp slalu nya time aku tuka pampers, kalu aku angkat gi toilet utk cebok, die akan kncing tang mana je die suka. Sbb toilet bowl tu kn cm besar. Hemm... Nk kene bli potty ni. Hehehe.

Aku cukop tak bekenan tgk anak buah aku. Ckp dh pandai. Kedekut dh pandai. Tp mak die tak ajar die gi toilet lg. Herm. Bia la anak org.. Hehehehe... Ntah2 nnti aku anak 2 aku pn malas cmtu.. Mintak2 aku rajin laa ek. Amin Amin. Bia la aku rajin. Amin Amin. Rajin2 aku rajin. Plis plis plis. Amin amin..... Muahahaha.. Boring tak korg bc? Aku pn smbil menulis terasa keboringannye jgk. Hehehehe.....

Pak metua aku nye kaki dh bukak simen. Aku takleh trima la bila mak metua aku soh anta pak metua aku gi urut. Pada dorg, ubat cr moden ni lambat. Logik nya mmg la lmbt. Pak metua aku kn dh berusia skit. Gigi pn takde menunjukkan tahap kalsium die rendah. Luka dh baik sbb die mkn ikan haruan. Tp kalu part2 tulang ni kene kalsium gk. N pak metua aku tak suke minum susu. Haih. Takpela. Mana tau ada keajaiban kn. So aku diam jela. Dlm ati membuak2 je. Nk je ckp syirik je suma tu jmpe bomoh bagai. Hehehehe. Hubby aku dh jeling2 je aku takot aku telepas ckp. Hohohoho........ Tp hubby kate takpela bg peluang. Mana tau boleh baik. Nnti klau tak ok, refer balik perubatan moden. Lgpn tak salah guna byk2 pendekatan. Ermm sukati la. Hehehe. Tu bapak dorg. Kalu bapak aku lg la DEGIL ya amat. Tak tau la nk ckp.. Hehehe...

Ok dh 4:50. Patik nk smyg patu patik nk ca alif but. Nk jmpe anak patik yg tersayang. Nk peluk2 cium anak patik sorg tuh. Sayaaannnggg dia.. Hehehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan