Anak ku Seorang Pendekar...

LOKASI : Kedai Nasi Goreng Sedap Keramat Permai
MASA : Dlm kul 8pg - 830pg
KATEGORI : Menjeleskan mama yg dh smpai opis. Huhuhu


Cuba teka apa tersembunyi dlm gmbar ni? Pg ni tgk je gmbar pendekar aku sorg ni tros ase nk blogkn psl dia...

Mlm td Firdaus tak tdo sgt sbb ape ntah. Mimpi ke. Lapa ke(padahal minum susu 2 botol.. ish ish ish)

Tros aku rasa risau..pg td aku kemas tilam dia angkat sume bantal2. Kot2 ada semut ke apa kn...

Pstu pg2 lg. Dh la mlm tak tdo sgt. Pg2 lg dh bangun time aku tuka pampers dia. Slalu time aku anta gi nurseri dh baringkn pn tak bgn lg. Eiii budak ni.....

Patu time nk gi keje hubby pn dh bangun sbb ada keje... Patu hubby kate die nk anta... So bukak animal planet.. Br la pendekar ni nk dok diam...Smbil eeeee pish pish....dick dick..bkn mencarut ek..dick tu maksudnya duck...muahahaha..mula2 duck pn die pggl pish sbb smlm mama ajar die pish.....muahahahaha..mama ajar fish..tp die sebut pish..harap maklum....

Patu pg td dpt la gmbar pendekar ni.....mcm dh matured kn..

Memula aku teliti...kt mana tu? Nk kt kt umah aku. Tak mgkin kete byk sgt cenggitu... Haa sah la abah die bwk gi brekpas dlu ni. Jeles jeles jeles.. Dh lama mama tak brekpas ngn abah.. Huhuhuhu...Eh... kiranya dh lama tak brekpes sama2 before gi keje....Hehehehe.... Weekend pn dpt brekpes sama ahad je...Sabtu abah gi kursus.. Huhuhuhu

Patu cube teke nama Firdaus pakai songkok? Haaaa. Pttla mlm td mimpi abah bli kn Firdaus topi keledar... Songkok tu as if die pakai topi keledar la kot? Ehehehehe.......

Tu je la teka teki teka tekuk arini..... Sekian terima kasih..ehehehe

Miniature for the day,

Sanggupkah anda, membiarkan anak anda menjadi ASKAR, TENTERA atau yang sewaktu dengannya semata-mata utk memastikan keselamatan NEGARA????!!!

Comments

Ida Chan said…
haaaa...comel...

best3...dh lame xde update kt blog ko nie :P
sanggup2...bukan saja dapat gaji, dapat pahala lagik...keskeskeskes...
skylixx said…
aku sokong ko kuyu...jadi cam HAMAS.. muahahahahha

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan