KMK

Bahagian Pengurusan Maklumat adalah JOHAN peringkat Kementerian.

Dengan ini dimaklumkan. Semoga terhibur dgn pesanan penaja yg tidak seberapa ini. Kekekekkeke....

Gmbar backwards sbb aku mls nk susun balik..ahahahahahha

Masa mkn dgn Menteri lepas dpt hadiah. Menteri nya jauh la tapi. Ada hati nk mkn sbelah menyebelah. Mimpi jelah timah ooiiii. Kekekekeke. Menteri Oja sbelah kiri n Menteri Gee sbelah kanan pn jadik la ye? Hehehe....

Manusia tu bediri sbelah Menteri beb. Tapi manusia tu paling2 org sume tak puas ati. Eh nama pn I ketua. Of cos la sbelah Menteri. Heheheh....
I kak limah n anika. Tudung sama tu masa KMK. jgn memain... Hehehe..

Ni kt lobby Bahagian. Sbelom gi berjuang. Tapi Yusry takde sbb die lagi busy dr Ketua. Sbb tu dia nk naik pentas No1. Die telah menunjukkan ketidakpuasatian die secara jelas dan nyata.. Hehehe. Takpela yus. KO nk jd ketua tu amik la. Aku mmg taknak pn.. hihihi...

Mintak mahap la yer. Aku ni mmg dilahirkan emo. AKu try buat post sebiasa yg mungkin pn turn out jd emo gk. Nasib le. Aku tak pandai hipokrit. Nk2 kt blog aku sendiri. Aku tulis pe yg aku betul2 ase..... Sekian dimaklumkan.

Comments

skylixx said…
Ctut duk sbelah menteri siottt... eh..tanya skit...apa nama menteri sebelah ko tu sitot?
Siti Fatimah said…
petama tamanya skali aku nk tanya..

hang ni sapa....? eheheh

kedua dua nya... menteri tu nama die Dr. Ng Yen Yen...

Sekian dimaklumkan

Terima kasih.

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan