Entry Penghabisan...

Sori ida.. Kekekeke.. Sori sume la sape yg bc.. Hehehe

Tak byk cite la.. Kekekekeke... Aku start cuti 26hb.... Patu gi anta pak metua aku gi check up.. Dh sepanjang hari pstu balik Sg Besar kg hubby....

Dr sana 27hb betolak ke cameron..... Smpai 28hb balik sg besar balik......

29 balik KL skali ngn antar Abg Ipar aku gi haji.. Kalu ade gmbar kt henpon Hubby nnti aku update lg yek....

Aku mintak maap bebanyak kt kengkawan opis suma... Kalu korg bc la... Aku tak smpt nk bli kn ole2 utk korg.. Huhuhuhuhu..... Mmg rush sgt dok sana. Mana nk layan perut aku yg cpt lapa lg.. Mana nk layan Firdaus lg... Sori sgt... Tp niat tu mmg dh ada.. ;p....

So percutian kali ni agak simple dh very the budget.. Yela tahun ni dh kali ke-3 kami bercuti... Byk abes wooo.. Aku tahun ni mmg tak byk menyimpan.. Sib baik ada bonus... Huhuhuhu...

Takpela sekali sekala..hik hik hik.....

On the way anta Pak Ngah Firdaus ke Kelana Jaya... Utk gi haji...

Firdaus dgn muke selenge.. Selenge2 anak aku..berak jamban dh skang... Alhamdulillah....

Abah pakse pakai topi pstu mama pakse amik gmbar.. Tidakkkkk

Last but not least.. Me and Firdaus.... :D

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan