Why I Didn't Update..

pAku busy lastweek with all the frenzy psl SMOKU tulah. Dan ade org gile ckp aku kecoh sgt, padahal takde keje sgt pn. Aku mls la nk ckp ngn org bangang mcm tuh. Bia jela.

Pstu balik umah, hubby dok melekat kt pc. Konon ade keje padahal kekadang main game. Aku tak paham ape fungsi playstation kalu die still main game kt pc? Tp btol la kekadang mmg die wt keje. Lgpn lg best tgk die di sisi dr die di opis. :D

Pastuuuuuuuu ni paling nk mrh lg. Smlm aku dh taip panjang2 die bole buat sesuatu dan menghilangkan ape yg aku dh taip. Panjanggg tuhhhhhhhhhhhhhhhhh. Geram betol. Konon2 lawak la tuh. Aku takleh nk dedicate time aku 100% kt pc je kalu kt umah. Firdaus msti buat muke kesian kt tepi aku. No matter how hard aku try utk ignore die, aku still akan ase besalah n aku dukung die n entertain die. Mcm tu jgk kalu aku tgh lipat kain or gosok bj skali aku bau taik kt bontot die. Mcm mana aku cube nk ignore. Laju je tgn aku bawak die gi toilet n cuci. Aku takleh bare diri aku tgk bontot anak aku merah... Hubby aku? Die wt dek jeee..Herrghhhhh...

Tapi 1 kebaikan hubby yg aku takleh nk sangkal. Br je die berkecimpung. Hehehe. Tu lah untung kalu pregnant ni kekadang tu. Hehehehe. Mlm2 kalu firdaus merengek2, dhtu susu yg dh bancuh dh abis, laju je hubby gi buatkan susu Firdaus. Mmg expertise die la skang. Tenkiu sayanggggg. Tenkiu sgt...ehehehehehe......

1 best psl firdaus skang. Aritu jln2 nmpk meinan, tetibe die ulur tgn die n ckp "Nakkk"...Pstu ada kakak cntik lalu aku pn ckp la. Cantik? pstu die balas balik "Cantik..ee?" hahahahaha....Cair ati aku bila dgr. Smpai haus pipi die aku gomol2 n cium..Comelll sgt... :D............

Pstu die dh pandai suap tak tumpah2. Wpn tak byk yg masuk mulut, sbb lepas 2 3 suap die tunggang sume atas lantai. Huhuhuhuhuhu. Dpt lak abah yg takleh nmpk sampah kt lantai. Sib baik abah rajin vacoom. :D....... Pstu kalu nmpk ketas kaler2. Die koyak pstu masuk mulut rasa2 sedap ke tidak....Firdaus. Walau apa kaler skalipn kalu dh kertas tu cmtu jugekkk la rasa die... Huhuhuhuhuhuuhu. Tp risau la kn...Klau die temkn bende2 racun ke. Ish ish ish...

Haaaa....pstu mlm td firdaus dok main2 duit sposen. Kite korek2 nk amik die larikan tgn die. Skali die buat magic. Tgk2 dh takde kt tgn. Tgk2 die tgh kemam2. Korek mulut tgk2 die dh telan...huwaaaaaaaaaaaaaaa.......Ko ni sama mcm mama ko. Mama dlu kecik2 pn berak duit duaposen ngn seposen gk..Tp tak kecik sgtla dlm darjah 1....Ko tu kecik lg Firdaus oiii.. Huhuhuhuhuhuhuhuuhuhu........ Harap2 nnti duit tu kuar la ek sayang. Amin..........

Ok la aku tak tau pe nk taip lg dh. Keciwa smlm aku cite ape ntah. Hilang sume.. Herghhhhh.....

Comments

Ida Chan said…
ahahahaha.....comel je. lame btul aku dok tgu post dari ko (eleh ckp org, sndri pon malas nk update blog :P )

hmm...mmg sronok dpt share citer2 pasal ko n famili comel ko. bile la agaknye aku dpt jmpe firdaus? hmm....
Siti Fatimah said…
ekekekekekeke....... nnti aku plak tanya..bila agaknya aku nk jmpe ngn ida jr / wak jr...eheheh

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan