21 Oct 08 : Firdaus Dah Pandai Berebut Brg

Before tu layan dlu video firdaus layan henpon. calling2 abah die gamaknye. kekekekekeke

__________________________________________________________________

Hehehe kelako. sbenanye dh lama dh firdaus pndai nk mintak brg. nk rebut brg kalu dh dpt. tp br ni dpt amik video die. tapi firdaus berebut ngn abah n mama je. ngn org lain tak penah lg die carik gado. org lain carik gadoh ngn die adela! tp tak tau la blakang mata mama kn. hehehe..takpe2 nnti kite testing tgk lg...:D..kalu berebut brg ngn ank org..awas! hehehehe....

abah firdaus br lepas operate gigi geraham die. die bwk balik gigi tu utk tunjuk kt anak bini. dpt kt firdaus die nk plak die igtkn makanan. siap dh dpt nk masuk dlm mulut. kekekekekekekekekeke.... comel lak tu bila dh dpt siap lari2. hiiiii geram tul nengok nye. tu pn awal2 lg best. lg eksited masa die dh dpt. ni dh second time takdela die eksited sgt.

ade lg video die tgh nangis sbb sbb abah die rampas balik. tp dlm memori abah n mama je la ye syg... :

patu video die lari2 upenye henpon bengong aku ni die tak save. huhuhu. ntila kalu aku check balik tetibe ade aku up ye. utk simpanan aku je mende ni sbenanye. :D. tp post aku yg lepas2 pn harammmm aku nk bc balik. kekekekekekeke.. aku bc pn part2 yg aku gado2 ngn hubby sbb nk stadi balik cr nk baik balik. ahahahaha...(sbenanye nk tgk bape kali dlm idop die tu yg die ade pujuk aku. huh)

beselakan wanita pregnant yg emo yg tidak sepetinya ini. kes kes kes.......

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan