Beraya Di Rumah Puan Bos.

Heheheh beraya di rumah puan bos aku masa sabtu aritu. Aku takot ni nk reveal tmpt die. Sbb dekat ngn ade la org tu....ekekekeke. msti die mrh aku napa tak inform die. Kalu tak bole gi raya umah die skali..ehehehehe...takpela.. bia sy yg tau syhhh diamm..kalu dia tau nnti aku mintak mahap...ehehehehehehehe.....soriiii........................

Yg tudung itam tu kak oja. Yg comel mungil tu anak die, Iman Wafiq. Beza sebulan dr Firdaus. Kira Firdaus tua sebulan la. Tp Firdaus kecik je. Si Iman ni ha ambek ko. Penangan Susu Soya dan Susu Nugrow...ehehehehehe...

Nk tau mana 1 puan bos aku? haaaa.. yg paling merah tu..siap tunjuk angpow lagi. Mula aku dpt. Wah tebal gile..ahahahaha..jht aku...Skali RM 1 X 5..ahahaha..ok la tu..ehehehehee...aku pn tak expect byk...tp open house die mmg best gile..kitrog mkn mkn mkn selama 2 jam..smpai kn masa open house Bahagian lain kt Kementerian aku nih...siap kene perli ngn puan bos..aii u all nk lepak sini 2 jam gk ke..ahahahaha..malu malu malu......

Ni wanita-wanita yg hadir...puan bos n bos kecik tiada di tempat kejadian...ala dorg org busat2 mana nk celen ngn kami ni org kecik2.. Aku suka amik gmbar ade kak ita..so takdela aku paling giant dlm gmbar tu..hahahahaa..sori kak ita....:D

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009