Anak Kesayangan Mama...

2 minggu lepas kitrog gi carefour...gmbar ni br load psl camera aku br je sihat lak tetibe.....kalu tak tu murung je tiap kali connect ke pc..wakakakaka...

comel kn....siap gi beraya smlm (Ahad =20 Syawal 1429) mak member aku ckp anak aku comel...kembanggg semacam aku ngn hubby aku...ahahahahaha...padahal mak member aku tu dok puji gk anak2 org lain..tp kitrog dok igt kata2 die terhadap anak kitrog..ehehehehe

wpn kitrog harus trima hakikat..saiz badan Firdaus agak kecil sedikit..eheheheheh...Takpela sayang..pelan2 kite besar kn badan nanti ye. Firdaus amat tak menyusahkan aku... Nk dukung pn tak berat mana. Pstu sejak bole jln ni, kalu aku byk bwk barang die akan jln sendiri naik atas umah. Baik kn anak mama? Moga2 berterusan ek syg. Smpai besar. Biar beriman. Biar tinggi pelajaran sume. Dpt doakan mama n abah. Dpt ajar mama ngaji. :p........ Amin...ehehehe

So layan jela gmbar firdaus try spek nih. Hehehehe. Tp kami tak bli lg. Sayu je bila kami simpan balik spek tu. Sian die. Ni mama dh dpt gj ni nnti mama bli kn ye syg. Siann die.. Sonok tgk gaya muka die pakai spek itam. Dh lama die dok meneray2 spek mama. Kekekeke.
Kejap je ni die nk dok kt kusi kanak2 tu. Lepas tu bile dh start memanjat2 tepakse turun kn. Tp sebab die tak pakai kasut time ni tepakse dokong. Ponek2.. Hehehehe
Mana lawa? Kale biru ke kale coklat cair td? Coklat cair laek. Nampak kelainan sket. Tp biru ni pn mcm lawa. (I'm talking about the color of the bingkai. heehe)
Alahai sayu je firdaus tgk abah letak balik spek tu. Mahal tu RM19.90. 19.90 mahal. Aku bli mainan ni smpai puluh2 tak mahal. Ok2 ok ok ok . Kite bli weekend ni ye sayang. Hehehe.
Syahdu plak entry ni.. Huhu Rabu ni dh kene gi otstation ke PD. Nk bawak Firdaus. Nk bawak Firdaus.. Die dh pandai skang. Bgn pg peluk aku. Kalu mood baik siap kiss2. Nk tdo smlm pn siap kiss aku n hubby aku. Huhuhuhu Sedih2....

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan