Video Kompilasi Raya 2012

Hafiy dan Firdaus dah melangkah ke 1 tapak lagi.

Main iPhone mama dan amik2 gmbar.

Ada jgk terselit amik video. Kes aku select amik video tak tuka balik jd amik gmbar.

Pstu ada skali kami pi Pasar Putrajaya (Raya ke enam ke ke tujuh ntah), pastu sbb masa tu dah mlm, so kami pn guna iPhone sebagai lampu. Ironynya, smbil bukak lampu, smbil video diambil. So dgr suara jelah.

Ada jgk en. shahrun amik video time pi Baraan masa raya kedua. Aku gabung dlm 1 video tros sbb malas nak upload 1-1. Lgpn korg msti malas nk loading 1-1. kan kan? eheheheh..

Ada jgk video masa balik beraya dr Melaka, lepas lepak lift Taming Sari, dlm keta, aku rasa aku dh tdo kot, sbb tak dgr suara aku. Pergh. En. Hafiy main2 amik video sesuka hati mak dia. Huhuhuhuhu..

Layannn...

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009