Sesi Klaka

Hehehe..

Lately, aku ngn en. shahrun sedang cuba bersabar ngn pelbagai situasi... Hehehe..

Tp makin lama aku ase, makin tgk kitrog makin cuba bersabar tu.. Makin byk tersenyum dari marah2. Of cos la kn. Hahahaa...

Kelmarin, aku dpt mesej dr jiran aku nk pinjam bengkung..

Jiran aku br pas bersalin... So dia soh laki dia yg dtg amik.. Aku pn letak la bengkung tu kt atas rak kasut.. 

En. Shahrun tgk tv ngn anak2. Aku pi mandi. Pintu rumah menghadap hall, terbukak la, sebab en. shahrun nk nikmati angin.... Bagus lokasi umah kitrog. Angin lalu, so dpt kurangkan panas. Dlu tak tau, so bila panas bukak ekon. Skg dh tau, so pasang ubat nyamuk jela. Hihihii.......

Kami br lepas dinner masa tu: Mee Hun Sup Mak Siti - di olah jd Mee Hun Sup Mak Firdaus. Wakakaka. Mak aku la pakai rempah meehun mak siti tu En. Shahrun kata sedap. Punyalah serata Seri Kembangan ni aku cr (tipula serata, adala aku pi 2 3 kedai jekot. kikiki) tak jumpa.. Jumpa ada sekali je haritu.. Pstu dpt la 3 kali masak. 1 Paket kecik tu tak guna semualaa. Rasa dia bkn mcm sup biasa ada kelainan skit... So tu yg en. Shahrun suka tu. Ekekekeke. So ntah mcm mana aku olah. Last2 aku dpt imitate rasa dia sama. Tak la sama sgt. Tp ok la. Kena ngn tekak.... Skg aku masak sup pn dh tak pakai sup bunjut. Dh tau dh rempah apa nk pakai. Suke suke. Sup bunjut tu 1 paket singgit oo skang. At least sminggu skali msti en. shahrun rekues nk mkn sup. Skg tak perlu lagi. Ecehh dh lari topik dh ni. Hihihi....

Masa aku mandi.. Terpusing2 la aku memberus baju..Sambil mandi sambil basuh bj..beselakan..... Tetibe en. shahrun panggil... Aku cm dgr2 dia panggil. Tp igt dia tgh ckp ngn org lain. Tetibe dia sergah aku...Aku termenjerit... Ahhhhh. Mmg terkejut gilaa.. .Agak kuat laa.. Kalu takde org depan rumah takpe. Ni ada org. Hahahahaha...

YG klaka nya, sebab masa tu laki jiran aku tgh tggu kt pintu..Agaknya dia igt speses apa la dok terjerit2 tgh2 malam ni. .. Muka en.shahrun pn tros berubah, macam malu2... Mesti la dia dgr aku terjerit2 kan. Hahaha. En. shahrun nk gelak pn cover2...

So itu la cite nye...

Sila trime aku ckp cite ni klaka.

Dan sila ketawa.

Itu muktamad. Hehehe



--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor