Fikiran Berkecamuk

Keje tak siap - dh pulun habis baik dh. tapi tak siap2. Ntah ngapenye aku pn tak tau.

Org atas tanya aku.

Anak buah tanya aku jgk.

Aku pun tak tau nk jawab.

Aku tipu kang kang kang. .Ishh

Tetibe arini aku ase nk jual umah yg aku tgh dok skg (umah laki aku. hwa hwa hwa)...

Pstu dok putrajaya. Selumber nk dok umah bespren aku, ida. Hoho. Mana la dia. tak nampk online lak arini. Dia ckp somewhere around the conner dia nk pi Bali. Exact date aku tak tau. Rasanya dlm last wiken. Harini still tak kerja, mgkn balik Mesia harini. Aku tak sure.. Hahaha...

Pstu aku nak carik umah idaman aku. Bli umah lain.... GILE TAK GILE kn?

Dlm masa yg sama. Aku tamak. Aku takot, yg dikejar tak dpt. Yg dikendong berciciran.

Semuanya kerana fikiran aku berkecamok...

and FYI.. Baju tak habis basuh. Dan SELORI untuk dilipat. 

Dan jugak. Aku ase nk buang baju2 yg tak pakai tu (esp BAJU-BAJU En. Shahrun yang dia tak kasi buang tapi dia tak pakai).. Baju2 aku ngn anak2 aku mmg selamat dh aku buang. keekekek....

Baru aku akan puas ati kalu dpt buang dan clear kan kawasan....

Dan aku nak bli lemari baru. Ataupun buat pinjaman peribadi untuk pasang kabinet baju..kah kah kah..

Sebab apa aku gelak? Tadi kata nak jual rumah tu..Dlm masa yg sama ada hati nk pasang kabinet..

Nama pun fikiran berkecamuk


OH I REALLY HATE MONDAY...

JUST BE GRATEFUL THAT I AM STILL ALIVE.. :D

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan