Rita, Watch Your Mouth

Adoi...

Bg aku la, kalu nk tegur isu family belah suami kita kene hati2 kot. Suami kita kn ada hati and perasaan.

Tak dpt bayangkan lah kalu kes mcm ni berlaku kt diri aku..

Wpn aku tak suke ke, sakit ati ke, ape ke... Ngn family belah mertua ( stakat ni Alhamdulillah, tak pernah la lg).. Bg aku kene la pendam... Even nk cite ngn laki sendiri pn kene hati2. Sbb benda tu mcm respect kot. Even laki aku pn mcm tu aku ase. Batas tu kene jaga la wei. Hello..

Kot ye pn, hang tensen sgt ngn ipar hang. Bincang la lek lok. Yg psti. Perkara pokok hang tak buat. 

Walau hang tak suke pn ngn suasana rumah mak mertua. Hang kene la balik jenguk depa gk wei. Hang igt apa. Dosa hang reserve semata-mata sebab hang tak ngam ngn ipar hang?

Siyes berdosa keh. Tak menjenguk mak mertua. Aduiai.... 

Pstu dok sebar fitnah. Tak tau la fitnah ka apa ka. YG psti tak elok apa hang buat tu.

Eceh rita rudaini bc blog aku ke? Hohoho..

Rujuk sini.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009