kawin 4

herm...
 
awal2 kawin dlu... ase mcm lek la...kawin 4 je kot... apa salahnya...
 
gi pn suami aku tu bkn milik mutlak aku..
 
Allah bleh amik dia dlm mcm2 cara....
 
maut pn bole jd salah 1 sebab kn..
 
memana pun..aku msti sedih... msti berduka lara... huhuhuhu....
 
true, life must go on... but for how long kn?
 
kompom menangis lagu rindu.. ecewahhh ehehehe.......................
 
tp lately.... aku ase mcm takleh blah ok....
 
how come a man divide his feelings to 4 wives? ok la maybe just 2? how can????
 
even now, aku ase mcm kene berkongsi kasih sayang dia antara aku, anak2, mak dia, kerja dia, kwn2 dia and minat dia............
 
nanti kalu kawin dua... tambah la list tuh???
 
homaigodd tidakkan itu terlalu absurd?
 
sedangkan seorg perempuan, mahukan dirinya menjadi perhatian penuh seorang lelaki...
 
tp sebabkan keimanan yg kental (insyaAllah)... jadi dia rela kasihnya di bahagi2 dgn anak2, mak mertua, kerja laki dia, kwn2 laki dia and minat laki dia..
 
minat bkn 1..byk lak tu....
 
bola (tengok bola, main bola-futsal/bola-padang, tennis, badminton, golf, rugby, dan apa2 aje acara sukan), tv, samsung note, minat pegi pasar.... ish ish ish... ha yg terkini karaoke...nasib baiklah tu bkn minat hakiki.. kui kui kui....
 
hahah... jap2..cop2...aku ni beriman ke? hehehe... ;p....
 
pstu kalu cmpo ngn pompuan lain.... uewwwwwww... kene share tuhhh geli okek... yucks.. huhhuhuhuhu....i kiss him..pehtu u kiss him too.. yucksss.. adeh tekesitu plaks aku piki...
 
ok2.. kita piki yg lain dlu...
 
pstu kalu sblm ni... selain pi keje, beliau tros balik umah bersama2 ngn aku..wpn kt rumah byk aktiviti lain yg beliau akan ceburi terutama tgk tv n telek samsung note beliau... duh?!
 
bis tu lepas ni cmne plak?
 
so tu yg gua takleh blah tu..... no no no no no....
 
kenapa tetibe aku tepiki psl kawin 2 3 4 ni?
 
sebab ni k.... sila rujuk. ;p

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan