Manusia

Erm..

Susah ckp psl manusia ni tak penahnya bersyukur ngn rasa tenang ngn keadaan sekeliling kn.

Dan sebagai manusia aku perlu akur, aku takkan dpt membuatkan manusia lain paham situasi aku dan kenapa aku buat certain2 decision. Aku just kene redha dan terima je saat aku dipersalahkan membabi buta dan dibenci tanpa henti - hingga hujung hayat kot. Wallahualam...... Aku bkn takmo explain atau try to fight for my rights. Tp aku penat. Dan aku ase, i rather make things worsts than trying to make up. So better i let it flows and let it be. Nothing i can do anyway.

Aku ase tersepit. Aku ase mcm serik. Tp aku takleh buat apa2.

So apa yang aku buat skg. Cherish anything yang aku ada. Contohnya suami aku dan anak2 aku. Mereka penenang dan membuatkan aku happy selalu.

Dan ada certain2 masa, Allah turun kan rezeki di mana i get to see my parents, and my bestfriend.. Out of the blue when i needed them so much... They will be there... Sometimes, they might not feel that they did something for me. But they did! Alhamdulillah.... I feel so blessed with their presence....

Itu jela aku nk ckp.... Wpn aku teraniaya... Aku takkan dpt jd manusia yang aku nk jadi kerana mereka2 ini.. Tapi Alhamdulillah. Bahagia tu ada menanti aku....

Aku ase aku cukup bahagia. Alhamdulillah.

I'm not kidding with myself... I really do...

Abang, Firdaus Hafiy.. Mama sayang korg..

Tsk tsk tsk.. tetibe sayu..

Wakakakaa...

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor