So Long.. Blogging..

Ase mcm indu gile kt blog ni. Tapi lepas aku taip 2 3 patah perkataan. Aku padam, discard draf tros. Dh byk kali mcm itu. Hihihi.

Mcm loosing myself or sumthing...

I dont know....... :(...

What to blog?

It shud be sumthing about my kids, their progress kn?

But i blog about different thing.

It shud be sumthing about my cookings, kn?

But i end up blogging about different thing.

It shud be sumwhere that i went, kn?

But none of them here for a very good reason.

Contohnya masa aku pi Korea. Ntah apa2 aku tulis. Merepeks jer. The readers shud have senses the feeling i felt when i was there. Even i have good story to tell. But i didnt tell.... Takdelah, for me it is good. But i'm not confident enough.... Tulis jela kn patutnya - but i didnt. What a shame kn?

And masa pi sabah....

Keep loosing it. Passion to blog.

Eleh. Br 2 3 hari tak blog dh ase mcm ntah apa2 ni kn? Nmpk sgt kemarukkan perhatian. Ada yg amik perhatian ke? Hohoho....

Ok lah. Tu je.... Hehehehe.....

Ha lg 1.. Ada a few janji's / promises yang aku buat, tp aku tak tulis pn psl janji2 aku tu..... Aku igt sbenanye.... Tp lama2 aku ase mcm.. Eleh bende tu tak penting pn... Antara yg aku igt psl nk tulis psl kwn2 aku tu... Draf pn aku dh padam dh pun.... Pstu psl OKU tu... Pn aku buang je last2... Bengong kn?

So mgkn lepas ni. Blogging isn't my thing lg kot. Kalu ada aku tulis tu adalah. Mgkn ini cara utk aku kurangkan pressure menulis tu. I shud tell myself, i'm writting because of me, not to impress others. Kn?

Ok la. TU je.... This is really for me...



--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor