Kata Dh Taknak Bloggin

Tp hati ku meronta2. Ewah..Hahahah

Kitrog tgh berpacking2 ngan barang2 nk pindah. 

Next week kitrog suma akan berada di Precint 4 Putrajaya. InsyaAllah, kalau dipanjangkan usia, aku akan jd salah seorg pencari makan di Putrajaya. Negeri keramat ciptaan Mahadhir yang diagung2kan oleh segenap lapisan masyarakat. Kecuali aku kot? Tp aku kagum gk ngn beliau. Sbb ada klia, putrajaya, klcc. He's good la... ;p....

Eh termelalut plak. Dh ilang la tu perasaan hilang rasa nk blogging kononnya. Hahaha.

Ok, aku ada berita.. 

Tp berita ni belum sahih. Lg 4 hari dr hari ini.. Mgkn berita ni akan jd sahih....

Melangkaui rancangan asal kami (aku dan suami).... Awal 2 tahun lebih kurang. Huhuhu.....

Tanpa kami sangka, sepandai2 kami mengelak. Rancangan Allah tu maha hebat melangkaui kebijaksanaan manusia. Hahaha. Tulah belagak bijak lagik....

Takpe2. Tunggu 4 hari k? 

Aku ase ramai yg dh dpt agak.. Hati aku sgt meronta2 nk bgtau nih.....

Tp tu la. tak kompem lg.... 

Lek ek ( ckp kepada diri sendiri.)

Sekian, terima kasih.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

fazi said…
hahahhaha... bukan 2013 ke??? ko dah cantas aku nih.. ahha

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan