Prinsip Hidup...

Prinsip hidup aku mudah.

Kalau org tu takleh accept aku senang. Aku takkan usaha untuk buat dia accept aku. Kalau dia blakon, aku pun boleh blakon.

In fact, i'm a good actress!

Atas dia, kalau dia nk teruskan persahabatan tu, dalam keadaan penuh dgn kepura-puraan. Aku ok je.

Susah, kalau aku nk follow rentak dia.

Buat ini tak kena, ckp ini tak betul.....

But i feel free now.

I'm quite happy.

I could be harsh at one point. Tp aku suka kerja dgn lelaki. Aku lancang mulut tonggang tebalik mcm mana pun.

At the end of the day, mereka akan senyum balik kt aku.

Dan senyuman itu, lebih berharga, dari senyuman yg pura2 balik, padahal meluat menyampah ngn aku!

Siyes...

Aku akan terus menerus tunjuk muka, whether they like it or not.

p/s : blog adalah di unprivatekan berkuat kuasa sekarang. :D

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

wah, sudah unprivate blog, kasik revamp ini blog mehhhh..kasik cantek sikitt!!!
Ida Chan said…
Waaaa jugakk!

Stujus..stujuss...sila revam blog ini! :D

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009