Life Dedicated To U

Thanks to "someone"...

Aku dpt idea nk menulis..

What if, org yg aku harapkan.. Menemui jalan lain dalam hidupnya. Selain aku?

Frankly speaking, my life is 100% dedicated to him. For him. With him. Everything is about him.

Bila aku tgk 2 anak aku, mirip rupa Dia. Aku tgk diorg, aku nmpk Dia...

Mereka adalah tanda...

Cinta kami. Kehidupan kami. Kenikmatan hidup kami.

Naik turun kehidupan kami.

Mereka lah bukti, kekuasaan Allah yang memihak kepada Cinta kami.

Nikmat DUNIA kami.

Alhamdulillah.... Yang dapat aku leburkan daripada perasaan-perasaan syukur ini.

Namun bagaimana kalau Cinta itu dikhianati?

Adakah mereka faham?

Kami tak pernah khianati Cinta Dia. Jadi, kami tak mungkin dapat menerima pengkhianatan cinta kami yang telah kami dedicatedkan khusus utk Dia.

Bagaimana kami nak berhadapan dgn Dia, tatkala kami tahu, dibelakang Dia, ada yang lain?

Bagaimana perasaan kami bila, kami bergantung kasih sepenuhnya dengan Dia, kami itu, Aku dan Anak2, Pabila kami tahu, Dia bergantung kasih, bukan semata-mata dari kami?

Adakah dia akan berlaku adil?

Adakah dia tau, tanggungjawab berpoligami?

Adakah dia faham, sensitivity kami? Sekiranya kami perlu berkongsi?

Sekadar renungan.... Sekian.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan