What The Hell?

Apa punya jenis manusia ntah. Aku pn tak paham. Tapi yang pasti. Menyirappp je darah aku.

Hello... Kata sedar diri. Mmg tak ah ok.

Hahaha.. Tetibe nk emo pagi isnin.

Takdelah, ko piki ek, eh ada ke nk piki. Hehehe.

Mmg remeh la TETAPI sesuatu ok.

Ok apa dia ni. Ish ish...

Takdelah, Yg ko nk bg kenyataan, Mak budak tu takleh halang ko main ngn budak tu apahal?

Tu anak ko ke? Ko yg mengandungkan anak org tu ke?

Dh suami dia ko rampas. Ko nk rampas anak die gk?

Herghhh..

Itewww yg aku marah tuh.

Kesian Nora Danish.

Damn u Fasha Sandha.

Ok aku dh update. Best tak update aku? Heheheheh....

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

getik seh fasha sandha.. aku mmg menyampas nengok muke dia.. dgn suara2 konon innocent dia.. baik jadik bitchy mcm fazura, at least tak hipokrit.. marah aku ni, heheheh.. errrkk, memgumpat, tapi puasa.. hahhaha
misshannan said…
ni mesti kes tgk melodi semlm kan...hahahha.....sama2 dislike FS...hehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan