Korea

Blom kompem lg. Just letak nama kasi byk kt list tu jerk.

Aku br tepiki, mgkin dh smpai masanya aku pi otstesen tinggalkan anak2.

Tetibe ada org tanya, nk pi Korea tak?

Tapi kene bg jwpn sblm esok, siap ngn medical check up lah apa lah.

Masalahnya arii gua kene pi Parlimen.

So mgkin dpt mengelak dr pegi. Ho Ho Ho.

Sbenanye aku pn tak tau nk pegi ke tak.

Bab anak2 mcm tak de masalah sgt. Hapiy pn dh setahun. Susu abang die bleh minum. Aku jela mgkin merana nnti nk wean kn. Aku blom wean lg buat masa nih.

So 50:50 skg.

Tapi takpe. Blom kompem lg. Blom masanya utk ase sedih ke gembira ke teruja ke atau nk pi buat passport ke. Hua hua hua.

1 best, dpt buat passport FREE.....

2 best, dpt la pi obersea, otstesen. Dgn keadaan karier aku yg cm tonggang langgang ni. Mmg tak harapan.

Ok kita tggu jwpn bos.

Tp ase mcm tak kot. Tp kalu ye pun best jgk.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Ida Chan said…
ct, nie KOTI ek? bkn antara syarat kne ade 3 thn punye LNPT ke? aku ase, kite baru ade 2 kan? campo thn nie punye baru ckp 3 kan? ke?
Siti Fatimah said…
bukan KOTI tu ida. Ape ntah ni. Tak thru JPA pn asenye ni.

Tp LNPT aku dh 3 dh. 1 6 bulan selepas tahun 2008, 1, ujung tahun 2008. 1, ujung tahun 2009.
misshannan said…
aku ckp pegi...sudah sampai masanya

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Eye On Malaysia Malacca - 18 Feb 2009