Bercampur Baur

Aku nk list apa plan terdekat aku:
  • 30 Julai, cuti, akan celebrate beday pedaos dekat nursery. Dlm tu akan tulis sekali beday hapiy, beday pedaos ngn anni aku n hubby.
  • Tahun ni, gua missed lg anni gua. Tahun pertama, celebrate br lepas gaduh, celebrate ngn tgk wyg pstu tuut. Tahun kedua, celebrate masa dlm pantang n dpt brite dpt keje gmen. Tahun ketiga, LUPAAA 6 Ogos br ida wish. Padahal dh missed 2 hari. Tahun keempat, which is this year.. AKU KAT KOREA. Hubby kt MESIA. HUwaaaa. Br kawin 4 tahun dh lupa2 kn. 
  • Masa aku plan nk pi korea, slumber aku tulis 3-25 ogos. Sblm tu tak cmpor flight 4 - 24 Ogos. 4 Ogos tuh. Hari gua nikah ok. Tp mlm tu tido asin lg la. 5 Ogos br tdo sama. Ekekekekeekeekekekekek. ;p... Tak tau pun. masa aku nk plan beday pedos. Br aku pasan. uwaaaa. 
  • 31 Julai, pi Teluk Batik. Citer kt hannan. Ko ni tak pi pi lg teluk batik ek. Bkn blom pi, dh pi dh aritu. Cuma kali ni ada plan BAEKKK PUNYOO.. Siap BBQ. Tp tu pn kalu mak mertua gua bg green light. Sbb dia yg nk sponsor BBQ suma. Kalu tak, gua lepak Sg Besar jela. Kalu dia tak mau sponsor. Gua pn tak dapek nk tolong. Tu pn gua dh jeling2 kredit kad limit hubby.
  • 1 ogos, Balik KL.
  • 2 Ogos masih pi kerja.
  • 3 Ogos, siap2.
  • 4-25 di Korea
  • 25 Ogos, Malam. Bersatu bersama keluarga. Aku blom pegi aku dh miss diorg gila gila
Kesian hubby. Time2 skg ni aku sgt busy. Cheh tapi busy smpt tulis blog plak. Ho ho.
 
Yang dia plak mengidam mcm2. Stakat ni penuh kekecewaan. Lepas tu aku ase jahat je nk tinggalkan dia. Tros emo bila org tanya2. Kenapa mengapa bagaimana. sbb aku pn tak tau nk jwb ok......
 
Kami perlu kuat hadapi ni semua. Kami hanya ada kami berdua dan dua anak kami. Cheh poyo......
 
Kepada hubby : Tapi i ase mcm u kene pisahkan pedos ngn hapiy la on weekdays. Sbb cmne u nk dokong 2-2 masuk kete? Huhuhuhu.....
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin
 

Comments

misshannan said…
tabah komando kuyu ngan askar2 ko...bagus..ni satu latihan ketenteraan utk menjadi warnanegara lebih tabah ...hehehe....chaiyok2...aku lak tak sabar nak bc entry ko dr korea....hohoho
Ida Chan said…
nmpknye miss hannan sdg kasi bakar...eheheh...

all da best utk platoon ct-kuyu :P
hamas said…
ko pose kat korea erkkk...best tu.. pengalaman baru....kena prepare ler awal2 schedule solat , waktu berbuka & waktu syuruk kat sana...

bawak ler serunding, maggi...nk lg best bawak lompat tikam, nekbat, bubur lambuk...kua3

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan