Salam Pagi Jumaat.

Dh lama aku simpan nk tulih entry ini. ekekekekeke. Tp tak tau la kalu bole mampu tulih bebanyak. Ho ho ho.

Nk citer 1 jerk. Korg pn dh tau dh mem ni kn. Punyalah poyo padahal blom kompem lg.

Ko kene interbiu dlu, kene tggu kompemetion dlu. Ko kene tu kene ni kene tu kene ni.

So aku pn sonyap. Mana tau tak jadik buek malu yo kaum family sanak sedara pak menakan anak menakan sumer kn. Hee tak kose aku nk jd bau2 bacin ngn minah ni. Hehehehe.

Tak tau la cemana, ape ke hel nye. Kali ni ORG KOREA tuh approach KEMENTERIAN aku dlu. Cheh ckp cm aku lak menteri. Bkn la bese bende2 OBER OBER sea ni msti la approach JPA dan segala bagai nya kan. Ntah kenapa die approach direct. Pstu plak, lg cm tak sangka, approach bahagian aku direct. GILO kn. So bila aku ckp, cm kompem je ni aku pegi. Smpai KAK LIMAH the menace pn tak caya. Smpai aku dh pi buat paspot. Blom kompem lg timah. Smpat lg nk menarik diri. Hohoho.

Sbb mmg mcm tak masuk di akal la kirenye. Sbb die terjadi bkn seperti kebiasaan kot.

Wpn aku dh dpt confirmation and invitation from the KOREANS, tp still, flight aku blom konfirm. So ada lg 1 level la tuh. Kuasa Allah, apa2 aku serah kt Allah. Tp ikot perancangan nya. InsyaAllah, JADI aku pi KOREA nih. Korg sebagai kawan2 dan pembaca setia blog aku doa2 kan la ye. Tenkiu. :D....

Cm bila aku bc doa kwn2 rapat. Go timah go. Go situt go. Wpn korg takdelah ckp cmtu. Tp aku ase terharu. Eee bestnye dpt pi Korea. Instead of, ko jgn timah, blom kompem lg. So ada yg positip - maksudnya bg aku rasa terharu. Dan ada yg negatip - maksudnya bg aku ase erkk skit. Tp takpe. Gua tak kisah. Yg penting, kwn2 gua yg tersayang tu, depa ckp apa yg gua nk dgr. N gua beruntung sgt ada lu orang semua. I lap u the most lah. Hehehehehe. Cm ida hannan gurlz. Thank you the most. Memember opis ku yg rapat2 tuh, ada yg takleh bc blog so aku thank dgn senyuman jelah. Kekekee.

And Mr. Hubby sgt supportive. I galakkan u pergi. I can nk peluk dia hari2, cheh, padahal mmg peluk dia hari2 pn. Ho ho ho. Tenkiu sayang jasa mu dikenang. Hehehe.

Wpn lepas beberapa ketika. U jgn lupa sediakan i jadual utk budak2 ni minum susu ke apa ke. Cmne i nk jg dorg ni betul ke ni u pegi ni. Ho ho ho. Kesian plak aku. Pstu die ckp, U pegi u pegi. 20 hari kn. Takpe u pegi dlu. Alamak, aku tak dpt bayang kalau aku plak kene tinggal. Hu hu hu.....

Aku pegi ni bkn apa, 1 je. Main reason bkn nk cari kebanggaan ke hape ke. Hanya sekadar pengalaman. At least tercatit la somewhere, that i did have this chance. Aku tak harap peluang kedua ketiga. Takde pn takpe lg bagus. Sekian maklum, korg pn tau cmne aku kerja. Asek nk gaduhhhh je ngn org. Asek nk malas2. Asek nk tak serius. Mmg takde harapan langsung la aku dlm karier aku ni. Ni mcm mencari sesuatu la dlm hidup, yg aku takde. That's all. Sorry anak2. Sorry sgt. Mama ase bersalah jgk ni. Akan missed 22 days la. 2 hari tambah utk time pegi dan balik. Cmne lah dorg. Aritu tinggal pedaos 3 hari pn ase mcm byk development dia aku terlepas. Ni hapiy plak. I dun know how. Huhuhuhu. Td mak aku call ckp, kesian hapiy, dia masih menyusu badan. Uwaaaa...

Ida lak ckp ngn aku smlm. Dh lepas ni kau jgn pandang belakang. Bkn mcm cite pandang belakang antu tuh. Wakaka. Lawak plak. Ok2 tak lawak. Tp betol lah die kate tu. Nk pegi, tros tekad. Jgn pandang apa2 dh. Moga2 Allah kuatkan hati aku....

Hubby pn ada kata, I ase kalu pi anta u nnti tak payah bawak budak2. Nnti ada u takmo pegi last minute. Huwaaaaa. I think just think of if, i'm gonna cry.......

Akan rindu korg semua. Takpe, aku still boleh lg tulis blog. Lg pn 3 minggu je, small matter (sedapkan ati).. Huhuhu.......

So, confirmation dh dpt, paspot dh buat, medical check up dh buat, insurans ngn flight ticket je blom.

Wait for me Korea, i will come to you. InsyaAllah... :D

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

AZREN said…
besssss nyerrrrr...

tak[pe hafiy ngn pedaus Mr.Mama jaga..hehehe
misshannan said…
apa nak pk2...pegila...go woth the flow...kalau lg kita panjat tinggi..lagi byk org nak tarik kita turun...kena kuatla ka...apapun...bwk balik selji kat aku...hohohoh...ko wat bisnes mcm iu tu...jual souvenir...hohoohoh

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan