Mee Goreng Kasih Sayang...

Disclaimer: Tiada gmbar sbb malas nk amik dan kesuntukan masa. Ho ho hho...

Sapa tgk cita Sharifah Amani dan Fahrin Ahmad on cekik rama last wiken? Best kn?

Bila tgk cita tu sgt reflect diri aku and hubby aku. Hubby aku siap ckp, Firdaus, mama ngn abah smpai skg cmtu daus. Hahaha. Takdela sama sgt. Tp lebih kurangla. Because aku ase, aku takkan boleh jd perfect wife as mcm yg telah digezetkan oleh Melayu-Melayu Bersatu seluruh malaysia.Hahaha.

Pandai masak, iron lady, pandai kemas rumah, pandai uruskan baju suami. Etc...

Ntah la. Tak terckp tangan nk kejar semua. Mana yg terlarat tu bleh la. Stakat baju tak lipat selori, kain menggunung tak basuh. Perkara biasa. Nak2 dh ada anak ni kan.

And lg 1 yg sama, memang kitrog ni bercinta boleh kata mcm tak bercinta langsung. Slumber badak je selalunya. Ungkapan Iloveu Uloveme. Lg lah tak payah. Muahahaha. Dia tak ckp, aku pn malas la kn. ;p.. Tapi tak boleh blah, memang masing2 tu kuat je cemburu. Kekekekeke......

Lg 1 yg sama, aku tgk muka kuyu sama ngn muka fahrin ahmad... Ahahahahah. Call me perasan. Ada aku kesah? Ahahahahah. ;p...

So sambil layan cite tu cm seronok la jgk, bila last2 tu minah tu baik la jgk. Nk jgk buat kerja rumah. Aku bkn taknak buat kerja rumah. Tapi tak smpt. ;p = sama je ngn alasan minah tu. Tp minah tu mmg poyo ok, mlm2 lepak2. Bgn tdo lmbt. Muahahaha. Aku tang lepak2 tu tak sama. Tp tang bgn lmbt tu sama jgk la. Opsss. Hahahahaha....

So cm hubby aku mula lah dtg perangai mcm2 tu. Suma masak memasak serah kt bini. Hahaha. Mulalah tu feeling2 baru kahwin. Menyampah... Ahahaha..

So aku skg, nk bg dtg feeling rajin masak tu, aku slalu ckp kt diri aku. Masak kerana kasih sayang. Masak kerana kasih sayang. Hahaha. Motibasi weiii....

Smpai pg td pn dia request soh aku masakkan mee goreng. Pstu boleh plak hapiy tdo semalaman tak bgn2. Firdaus pn bgn time dh subuh. So mama mmg tdo sepuas2nya la mlm td. Bgn mintak susu pn takde si hapiy tu. Jadi boleh la mama bangun awal dan penuhi permintaan abah...

Dlm mengantuk2, tak puas ati hubby masih lg sleep soundly dlm slimut, aku pn masak. Dlm ati berzikirlah, masak kerana kasih sayang. dpt pahala. Kerana Allah s.w.t. Cheh sempat lg. Hahahaha. Aku pn masak la. Risau jgk tak jd. Sbb aku ni slalu je masak2, last2 hubby aku reject tak sedap la apa la. HUhuhu.. Cedih kan? Itu lah hubby aku tu yg mmg byk ragam and cerrewet. Ye hubby sila mengaku, anda tidak boleh denied itu. Hohoho...

Pstu dh masak2, aku rasa garam pedas suma ckp. Aku pn pack2 utk hubby. Tak selera plak aku nk mkn. Tak tau napa. Mgkin sbb aku dh niat masak utk dia, so mmg rezeki dia la kn...

Pstu td kt opis. Aku emel la tanya. Ok ke tak. Muahahaha. Nak gk pujian. Hahaha. Kalu tak ok, kompem lepas ni jgn harap. Hahahaa...So ini kata dia:

-----Original Message-----

From: Shahrun Hisam Mohammed Saif [mailto:shahrunhisam.saif@cimb.com]

Sent: Monday, 8 March, 2010 9:44 AM

To: Siti Fatimah Khairiah M.Amin

Subject: RE: Notis Pembayaran EFT

 

Rugii wooo...sodap gilerrr...tp bia betik u letak udang byk gillerr...

 

-----Original Message-----

From: Siti Fatimah Khairiah M.Amin [mailto:sfkhairiah@kpwkm.gov.my]

Sent: 08 March 2010 9:45 AM

To: Shahrun Hisam Mohammed Saif

Subject: RE: Notis Pembayaran EFT

 

Tak..lepas masak td i ase tekak takleh trime mee gorg pg ni.. hihi

 

Napa? Tak sedap ke?

 

-----Original Message-----

From: Shahrun Hisam Mohammed Saif [mailto:shahrunhisam.saif@cimb.com]

Sent: Monday, 8 March, 2010 9:42 AM

To: Siti Fatimah Khairiah M.Amin

Subject: RE: Notis Pembayaran EFT

 

 

U tak bawak bekal mee ker tadi??


Berbaloi-baloi kan? Kompem lepas ni ada kali kedua dgn pujian tersebut.

Hihihi.
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

AZREN said…
korg ni mmg slumber couple laaaaa;p
kekekekeke...siap ade ayat 'biar betik' dlm email..kekeke
mini_ace said…
memang berbaloi- baloi!.mcm iklan celcom..hehe :P happy kan kene puji?
misshannan said…
hehe....lama tak tulis emel kt laki aku...huhu
Siti Fatimah said…
thanks korg for the support. eh. tetibe je aku pg2 ni. ehehehe...

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan