Hmm..

Hari ni dr pg busy btol ngn meeting. Naik bosan lak gi meeting jmpe org. Ase nk memerap je dpn pc ni. Hihihi. Tp kalu balik umah asek nk ajak hubby kuar jln jln dan jln. Hari2 dpt jln pun tak kesah. Mesti marii punya.. Hahaha.

Sbenanye aku nk cite psl sorg vendor aku ni. Dia br je meninggal. Cina. Umo dlm tua 2 3 tahun dr aku. So meeting td, penganti dia nk tau la kerja-kerja dia yg tertunggak. Lepas tu aku amik peluanglah tanya. Sbb aku kesian kt bini dia. Dhla tgh pregnant dan bulan 6 ni bersalin. Sayu btol aku mendengarnya. Msti sayukn kalau dia tgk anak yg lahir tu tak smpt jmpa daddy dia. Wife dia kata, dekat mamat pengganti tu la, wife dia kata, dia dh kenal mamat yg meninggal tu sejak dorg darjah 2. Dan diorg tak pernah berpisah kecuali masa masuk universiti. Itupun 2 tahun je tak jmpe. Dia dh rindu hidup tak tentu hala. Inikan pulak smpai akhir hayat. Tapi dia perlu kuat, sbb dia ada anak, dan sedang mengandung anak no2. Sedihnya, pregnant2 tapi laki takde. Padahal time pregnant la nk amik kesempatan bermanja2 ngn laki. Sedihnya. Siap ada kisah, hari masa dia nk meninggal tu, kira pg tu lah, dia blikan anak dia hadiah yg dh lama dia janji. Kira dia mcm tau dia akan pergi, dan dia memenuhi kehendak anak dia hari tu. Dan malam tu dia meninggal. Meninggal sbb masalah jantung. Padahal dia kuat sport, dan dia tak pernah merokok. Huhuhuhuhu...

Lepastu plak kt FB aku ada kwn br. Kwn ni terjadi kwn, sbb dia komen kt blogger yg aku follow blognya. Aku terpegun bila dia komen kt blogger tu yang dia tak dpt kecapi apa yg blogger tu kecapi bersama suami, sbb suami dia dh meninggal. Suami dia meninggal cukop setahun 1 April ni. Dia ckp bkn april fool tapi kenyataan bagi dia. Sedih aku bc. Lg sedih bila aku pandang gmbar anak2 dia kt fesbuk.

Aku yg lebih kn, ntah2 budak2 tu tak rasa apa pn kot kn?

Ntah lah. Buat aku ase, aku sayang hubby aku..

Uwaaaaaaaa. Sedihlah takleh nk sambung cita. Huhuhu

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Use Tea Tree Oil To Combat Body Odor