Diam Je...

Kalau mcm ada sesuatu berlaku, yg tak puas ati, aku akan kondem. Aku akan bersuara. Aku takkan diam.

Pstu hubby aku pn tanya tadi:

Kenapa u suka komplen?

Sbb i taknak hipokrit, i taknak berpura2....

Kemudian diam.

Pstu aku pn ckp la sesuatu...

Kalu u kt tmpt i, u akan diam ke mcm mana?

Kalu i kt tmpt u, i diam jela. Lantak diorang lah nk buat apa. Tak yah ckp apa2.


So basically, itu yg aku buat sekarang. Diam je. Tak buat apa2. Even blog pn dh privatekn. Kalau dlm meeting pn aku byk diam. Wpn aku bising dlm blog, mereka itu takkan dgr. Korg2 je yg bc pun. Sbb tu ditakdirkan, org yg slalu jmpe aku takkan tahan ngn perangai bising aku.

Jadi apa lg aku boleh buat? Diam jela.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
diam ubi berisi...jgn bising mcm tong kosong jer...biasanya org bising ni keja dia skit...banyak ngomel lebih....pengalaman aku dulu la kat tempat kerja lama....dulu,org bising ni pandai kiss ass...hohoho(bukan krismas)...kesian kat org diam..sebab kdg2 keja org diam ni byk gila kerja...tp depa jenis tak amik pot....wat hal sendiri saja
Siti Fatimah said…
Aku bising bkn ckp kt org kerja apa aku buat. Aku bising selalunya tegur kerja org lain, and bgtau opinion aku on something...

tp org takleh trime...

last2 ikut jgk ckp aku..

mmg sakit ati..

so lepas ni senyap jelah. lg bgs. bia diorg piki sendiri.

Aku aku benar2 hanyalah sebuah tin kosong. kalau itu yg diorg nk

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan