What a Memory..

Aku amik kesempatan ni. Sempena bos aku gi meeting. Aku nk update blog puas2. Wpn ada keje sbenanye nih.... Sbenanye tak tau pe nk update pn, tp bila aku gi facebook, adiman, budak kelas lain time kt UTM dlu up gmbar2 lama time dolu2. Termasuk gmbar aku n hubby. Yg ada aku n hubby ialah zaman masa kitrog mula2 nk berkenal2 lan......Hehehe

Actualy lately aku mmg ase mcm down to memory lane sket la. Sbb bulan March ni insyaAllah setelah bertahun2 meninggalkan UTM, kami akan kembali ke sana sbb ada member nk kawin-babat nama dia. Dia ni bkn kwn aku pn actually, schoolmate hubby yg tetibe tersuka kt aku muahahahaha. perasan!.

Kami nk merasa balik mkn kt tmpt2 yg kami dlu smpai nk muntah mkn. Mana tak hari2 mkn situ nk spesel skit pn mkn tu je. Sama ada aku n hubby atau aku ngn org lain. Tp tmpt yg sama sbb kami stadi di tmpt yg sama.

Wpn ada antara kwn2 aku yg mcm. Bosan la UTM. Tp bg aku. Kt situ la aku ditemukan ngn kwn baik aku aka bestfriend aku.

Penah 1 ketika aku ckp ngn dia masa aku skolah, aku ada kwn baik. Bila aku ckp kt org die besfren aku die taknak ngaku. Mcm hina je jd besfren aku. Patu kwn baik aku kt UTM ni ckp, takpe die taknak jd besfren ko pn takpe. Aku ada. Cewah mcm nk coupling plak emo2 sgt. Hehehe. Takdela. Kira it's one of the best time of my life.

Masa kt UTM ni jgk kwn2 aku sgt variaty. Wpn aku ada besfren. Tp ramai lg yg jd kwn baik kawan rapat dan mcm2 kejadian yg kami semua tempuhi. Nk kata best, lg best la dr AF ke Raja Lawak ke. AF ke Raja Lawak tu bg aku pentas hiburan. Apa yg aku n kwn2 aku lalui dan alami adalah pentas kehidupan yg sebenarnya. Jerih tawa nangis hiba suka duka pahit manis suma ada. Adoi ai. Kami ni dh menongkah alam kedewasaan yg semakin membuat kami jauh dr alam keremajaan. Cewah. Hehehe....


Ni some of the memories. Tp aku tak susun Sbb mls. Amik masa nk susun. So enjoy....




Masa ni trip gi pangkor. Ni gmbar ahli kumpulan aku asenye. Ntah lupe. Adiman is the sitted guy on the right skali bj putih


Ni masa trip pangkor gk masa snorkling. Hubby guy bj putih rambut serabai yg duduk kt dpn. Aku 3 dr kanan. Masa ni dok jauh lg. Br nk rapat2 skit. Haa masa ni aku rapat ngn adiman. Die suke bg teka teki teka tekuk kt aku ngn kwn aku adah n omeng. Hubby aku masa ni berbulu je. Hahahahahha


Hubby ada masa ni. Tp die majuk sbb aku lepak ngn org lain. Yelaaa kitrog mana ada declare. Aku pn konpius. Tp ciri2 tu dh ada la sbenanye aku suka kt dia. Mcm konflik ntah hape2 skit la masa ni. Tp hubby aku ni die tak reti nk luahkan. Die just ajak aku jmpe kt moto dia pstu diam. Konpius aku. Esok kuar mkn sama mcm bese. Muahahahahahah


Ni gmbar dlm umah lak. Kanan skali Ju, Aku, 2 org minah aku tak kenal, omeng, minah bj merah aku tak pasti sapa n tudung itam tu adah
Masa amik makanan. Aku n Omeng. Kurus omeng masa ni. Muahahaha

Ha ni gmbar ni mmg best. Time dorg amik gmbar ni. Aku kt nun sana tu nmpk tak ada budak tgh tgk. Hubby tgh usha aku tu. Takk aku tak perasan. Mmg masa tu aku pn tgh usha dia. Hihihihi

Masa nk balik. Tgk naik 1 van ngn adiman. Bkn dgn hubby. Bengkek je bakal boypren ku. Sbenanye masa kt pangkor ni kami sama2 ada tragedi lemas. 1st time aku lemas dlm sejarah idop aku. Hubby aku selamat kn aku. Stiap kali aku tenggelam dia tarik aku naik. Die ckp die pn tak tau cmne die dpt kekuatan. Actually adah pn sama lemas ngn kitrog. Adah lg terok lansung tak tau berenang. So tu pakwe Ju yg slamat kn. Mmg memori betol la. Hehehe...

Ha masa shopping2 kt pangkor dh rapat skit. Cari la mana aku n hubby. Sejak dr sini kami start dok sbelah2 smpai la dlm bas nk balik KL. Mcm bahagia je plak masa ni. Heheheheh

Tgk masa ni pn kami dok sbelah2 jgk. :D

Masa ni pn. :D

And masa ni jgk....;p

Ni gmbar jejaka2 yg join trip gi pangkor. Layan jelah. Hehehe

Ok enough dh memory lane aku smpai sini. Sbb takde gmbar dh.

Abang... I sayanggg u sgt. U kekasih i awal dh akhir. Heheheheh. ;p. Mcm sambut annivesary plak. Kami tak sambut valentine ek. Prinsip hubby tuh. Die taknak sambut. :p

Comments

iu rf said…
oit..apsal gamba aku tade..? aku p mana..? ke memang aku tade..??

ish3.. tragedi lemas ke.. syahdunye.. mcm dlm movie plak.. alhamdulillah sume selamat..
yg menyelamatkan tu huby sediri plak tu.. patutlah cinta mula berputik...hehehe... berbunga2 lah hati tu.. ;p

lenkali ati2 yek..

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan