Gerak to Johor - Ekspedisi 2009 Day 1

Siaran Lansung dari Bilik 113 - Hotel Seri Malaysia Johor

Mcm tebalik je tajuk tu. Tibai je la. Layan gmbar dlu kalu ade masa kang aku elaborate...

Dalam kul 6:50 pagi Hubby kejut aku bgn... Hahaha. Poyo je smlm kate nk gerak kul 7pg... Aku terlajak sbb mlm td Firdaus taknak tdo. Upenye die lapa. Masakkan megi kasi die mkn br die nk tdo. Tu pon dh dekat2 kul 1 dh masa tuh....

So siap2. Bj dh pack dh, tinggal toiletris ngn susu ngn air panas je la. Dlm kul 7:30pagi kami pn gerak.....

Smpai Hentian Seremban kami singgah jap brekpes. Blikan Firdaus mainan Transformer. Nk tdo pn nk tdo ngn transformer. Dh la tajam2. Ish ish...

Patu Hubby ckp 1st pitt stop kite ialah Kluang... Lepas Brekpes aku dibuai2, terbuai2. Firdaus pn dh tdo. Kul 9:30 dh tdo. Slalu dia kul 10 ke atas br tdo. Mama die pn apa lg. Tdo laa.. Heeheheh


Dlm kul 10 lebih skit cmtu kami smpai la kt SMSJ, Sek Men Sains Johor (Kluang).. Pergh hubby aku siap tersasul2 buat2 dialog ngn kengkawan die dlu. Hahahah. Sori bang, i tak paham. I budak skolah lain ;p.....

Ni la antara gmbar...


Ni pintu dpn skolah


Ni ruang kt Kelas


Hari ahad, ada budak2 praktis, tp budak2 dh gi mkn ke apa, hubby pn test padang. Hepi gile nengoknya

Anak bapak kt dpn asrama putera, hubby kate die leh nmpk asrama puteri. Slalu skodeng budak pompuan salin baju. ntah hape2.


Ni hidangan tghari kami. Grossly dlm RM15 skali ngn air mineral sebotol. Bajek2


Dlm kul 2:30 ptg kami smpai otel. La ni dh kul 5ptg kami nk kuar balik nk gi mkn Mee Rebushhh


Ni kt kedai nasi ayam pak ali kt kluang johor td. Patik dh tak smpt nk susun. Hubby dh bising lapo. ehehehe

Oklah ye nnti ada masa aku update lagi. Daaaaaa

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan