What Comes Around Goes Around..

Heard of it sumwhere? Hohoho...

Sblm aku merempan, aku terharu dan terkesima dgn kejadian kt Lahad Datu. Mohon perlindungan Allah s.w.t kepada insan2 yg terbabit dengan insiden kt situ. Terutama pihak pengawal keselamatan negara ( Polis dan Tentera ) , Org awam dan org yg tak bersalah. Wallahualam. Smoga insiden ini berakhir cepat. Smoga takdela yg amik kesempatan atau ada niat tamat etc. Ntah la aku pn tak paham sgt apa yg terjadi. Malas kot nk bc sana bc sini. Yg aku terkesankan, nyawa yg tak berdosa terkorban tu. Dan perebutan kuasa antara Filipina dan Malaysia. Sorg kate sini. Sorg kata sane, tak berkesudahan kot. Huhuhu. Last2 rakyat jelata yg kt tgh2 ni yg sengsara. Nak2 plak dh mengorbankan nyawa org tak berdosa, mereka hanya menjalankan tugas kn. Kesian betul. Al Fatihah utk mangsa dan keluarga mangsa. Mohon Allah s.w.t berikan mereka kekuatan. Amin ya robbal alamin..........Moga syahid lah hendaknya mereka itu. Amin...

Now, last week. Ada offer la ken. Latihan utk this week.

Adala org tu ken. X bg aku pegi. Dia ckp tgjwb aku la ken itu la inila. Sebab ada sesi latihan 1 sistem under kawalan aku la. So aku dh minta anak buah aku tolong handle. Aku nk pi latihan tu. Lgpn dia nk latih bende simple je kot. Tak payah smpai 2 org.

Pstu org tu bleh tak bg aku pegi latihan. Aku dh terangkan la. Cm benda simple je kot. Pergh. Dia tak bg.

Pstu smlm dia kuar emel psl el2 la ape la. Amboi ko. Kemahen ko ni displin teguh sgt.

** aku dh mula la ni merempan kn kn kn. hohohoo...
Ken?

Tapi ken. Dlm aku merempan2. Aku sedar jgk la. Sesi latihan sistem aku tu. Kalu nk pass kt anak buah aku sorg2. Kesian jgk kt dia. Mau pening kepala dia kot. Mana nk layan org ni tanya. Mana nk setting network. Mana nk betulkan ID pengguna etc. Mana nk tolong User explain mcm mana nk guna sistem. Nk sah kn kehadiran bla bla bla. Kah kah kah.

So sbenanye, logik jgk la dia tu berkeras takmo aku absent. Hohohoho..

Skg yg tak logik sapa?

Lu piki la sendiri.

Entry ini ditulis lepas sesi marah berbulu habis. So time tulis tu dh kurang berbulu n dh dpt make sense of everything. Hihihi..... Sib baik tak tulis pagi td ken. Kalu tak malu sendiri.

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan