Diet Pemakanan.

Aku? Diet? Memang tak ah.

Pagi : nasi lemak/goreng/kerabu
         kadang2 sblm anta Aus n Hafiy aku dh sebat dlu roti canai ke ape ke yg diorg nk mkn. pstu kt opis aku mkn lg.
         kuih muih
         minuman oat segera (mcm dh wajib! plak skg. huhu)

Tghari : NASIK penuh sepolisterin. Lauk pauk lengkap sayur + ikan/daging/ayam.

Ptg : Msti kene bli kn budak2 sesuatu kuih muih ke, gorengkan nugget ke, bli keropok / cakoi ke

Mlm : Nasik. Ha kt rumah tak tentu. Kadang2 portion nasik aku byk, kdg2 sikit. Depends on situation lah. Ini yg bole buat gemuk tau. Mana anak2 aku tak habis. Aku la yg habiskan. Huhuhuhuhu...

Siyes aku ase aku lebih gemuk skg compare dr aku masa lepas pantang aritu. Masuk keje bkn makin kurus. Makin tembun adelah. Huhuhuhu...

Tapi mkn byk nih, hati myk sinang lah. Psl perut tidak lapar. Kalu kena sekat2. Esp takleh mkn nasik. I is sedey la kn. So i is happy now. Tak kisah la kn.

Tp once en. shahrun bersuara, apa gemuk sgt u ni???

I is sedey jgk for like 2 minutes. Then nmpk mknan. I IS HAPPY AGAIN!!

Hahahahaa....

Haih, cmne nk diet ni?

Memang tak ah wei! huhuhuhuhuhu
 
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

misshannan said…
kalau pi keja mmg sennang makan sebab easy access ...aku nak tiru ko minum oat aa...nak jaga jantung katanyaa..

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan