Diarhea

Tak tau bape kali aku berak smlm yg psti aku mmg xtdo. Aku sedar kul 3pg 4pg 5pg dan 6pg. Selainnya aku bgn utk berak. Kul 6pg aku bgn smyg. Kul 3pg aku makan ubat. Mulanya igt sakit biasa lgpn mmg xlarat nk bgn amik ubat. Skali dia memulas2 mcm ada batu dlm perut. Dh mcm contraction tp blakang skit ;p.

Pg ahad smlm Firdaus dh nangis2 sakit xlarat. Agaknya cmtu la die rasa kot. Pg isnin ni dia ada sesi bergambar lak kt sekolah. So lepas pi klinik anta dia pi skolah. Xleh nk amik dia cpt. Aku smpai umah ase lain mcm. Pipi merah padam. Bibir merah. Sah aku demam!

Jln dr kete ke rumah pn seksa. Lps mkn ubat aku tdo. Bgn2 xase ok jgk. Tp sakit perut dh kurang. Berak pn xde lg dh sbb aku mkn ubat tahan cirit kot. Jgn dia sembelit lak psni udah.

Doktor amik tekanan darah 60/90.. Cm agak rendah kn? Tp dia xkate apa. So aku pn malas tanya. Huhu

Aku masih berbaring. Ready nk solat. Ase mcm nk suruh en. Shahrun je amik bdk2. Tp sian lak Firdaus kalu en. Shahrun baluk lmbt. Xpe la aku solat jap. Pelan2 amik bebudak ni

Comments

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan