Makan Dengan KSU, Yang aku Terlepas..

PERINGATAN: **Sila baca emel2 dari bawah yer. Hi hi hi.
Kat bawahhhhh skali aku komen la skit. Hehehe.
 

From: Shahrun Hisam [mailto:shahrun@gmail.com]
Sent: Wednesday, November 24, 2010 3:08 PM
To: Siti Fatimah Khairiah M.Amin
Subject: Re: FW: Makan Tengahari Bersama KSU

 

kalau cmtuh u dtg mkn jer la..apa susah...pastu chow la

2010/11/24 Siti Fatimah Khairiah M.Amin <sfkhairiah@kpwkm.gov.my>

<aku censored kn. ekekekekeke... ;p>

 

From: fauzi@kpwkm.gov.my [mailto:fauzi@kpwkm.gov.my]
Sent: Tuesday, November 23, 2010 4:23 PM
To: Siti Fatimah Khairiah M.Amin; Hasnah Ismail; Musnita Suhaini; Bahagian Pengurusan Maklumat
Subject: Re: Makan Tengahari Bersama KSU

 

Minta kerjasama utk SEMUA hadir. Tangguhkan mana2 rancangan yg ada.
Tk

Fauzi


From: Siti Fatimah Khairiah M.Amin <sfkhairiah@kpwkm.gov.my>

Date: Tue, 23 Nov 2010 15:18:20 +0800

To: Hasnah Ismail<hasnah@kpwkm.gov.my>; Musnita Suhaini<musnita@kpwkm.gov.my>; Bahagian Pengurusan Maklumat<bpm@kpwkm.gov.my>

Subject: RE: Makan Tengahari Bersama KSU

 

Saya pun. Saya cuti nk pindah rumah.

 

From: Hasnah Ismail
Sent: Tuesday, November 23, 2010 3:16 PM
To: Musnita Suhaini; Bahagian Pengurusan Maklumat
Subject: RE: Makan Tengahari Bersama KSU

 

Musnita,

 

    saya tidak dapat hadir pada 25 Nov 2010 kerana bertugas di Parlimen.

 

t/kasih.

________________________________________________________________________________________________________________________

Komen aku:

  1. Bkn majlis aku, ni pasal projek orang lain. Jerih payah orang lain. Takde kene mengene ngn aku pun la. So takde apa nk aku banggakan (i mean for myself) di situ. But i'm proud of them. hehek.
  2. Bkn tak sudi, but my top priority is nk pindah rumah nih.
  3. Cadangan en. husband terpaksa ditolak, sbb byk benda nk buat esok, dan lusa. Mcm tak ckp kaki tangan dh rasanya nih. Sumanya nk achieve by this month.
  4. Rase terkilan jgk, bkn senang nk dpt mkn ngn KSU kn kn kn. Mkn free tu senang la jgk. Hehehe.
  5. Tapi takde rezeki nk buat cmne.
Ok tu je. Best tak aku update byk2? ehehe. Byk ke? ;p
--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

kalau ada butang like, dah lama aku likeee.. heheheh..sile update setiap jam, aku suke je baca.. hehehe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan