Alhamdulillah Syukur...

Alhamdulillah...
 
Aku ase mcm bahagia dan content skg.
 
Aku tau, akan ada rintangan dan keperitan yg bakal aku tempuhi kelak. Ini bkn bermakna aku boleh duduk senang lenang goyang2 kaki. Allah itu maha pengasih lg maha penyayang. Dia akan menguji aku. Ujian akan tetap datang, dan pergi.
 
Satu saat, aku akan berasa sangat bahagia.
 
Satu saat, aku akan menangis kedukaan.
 
Itu lumrah hidup kan?
 
Apa2 pun aku perlu bersyukur.
 
Andai aku bahagia, itu nikmat limpahanNya....
 
Andai aku bersedih, itu ujian, bermakna Dia sedang menguji aku...
 
Mana2 pun tetap ada hikmahnya....
 
Namun, aku manusia.
 
Aku takkan berhenti bongkak, takbur, mengeluh, menyalahkan takdir,
 
Aku akan sentiasa berasa tertekan.
 
Aku akan sentiasa membentak.
 
Kerana itu adalah kekurangan aku.
 
Aku cuba untuk mengawal, namun siapalah aku.
 
Smyg pn blom tentu kusyuk nih, astarfirullah.......
 
Mengaji pn jarang2 sangat......
 
Apalah daya ku. Insan yg hina ini.
 
Aku minta maaf kepada rakan-rakan sekalian, andai aku terlebih sudah dalam percakapan, dalam perbuatan....
 
Baik secara fizikal, secara laungan, atau secara maya.....
 
Aku hanya manusia yang takkan lari dari melakukan kesilapan...
 
Ampunkan aku andai aku terlebih sudah..
 
Aku bkn buat lawak (eh ada org ckp kelaka ke? ;p) tau..
 
Tak sabar nk buat housewarming.. Dtg ye. Hehehe.. :D

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

fazi said…
datang2..i'Allah.. heeee
Kalau buat housewarming, aku tokse makan makanan yg ko order dari catering, sile masak! hehehhe

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan