Raya Revenue

Smlm aku test bj baru smpai. Cheh takde intro tros cita psl bj raya. Kekekekeke. Aku bli dr anem. Bini Ash. Member masa kt UTM dlu. Cheh member. Padahal aku bkn bermember pn ngn dia. Aku bermember ngn kelah. Kelah bermember ngn Ash. patu gurlz bermember ngn aku, bini ash. Lalu kami pn bermember jgk. Wakakakakaka....
 
So aku soh la anem nama bini ash ni up kan bj2 yang dia jual. Sj la aku nk tgk. Gurlz ckp lawa2. Skali mmg bole tahan la lawa. Pada aku lawala. Pd org lain mgkin tak. Hehehe. Mak aku pn ckp. Apsal tahun ni pilih kaler malap. Sbb besenye aku pilih pink, merah, maroon. Suma pn striking2. Dh tu laki aku pilih bj kaler cream. Cmne aku nk striking sgt. Hehehehehe. Mana gmbar. Sori wa takde camera. Camera henpon wa baik tak payah. Nampak lg malap kan wa sentap lak kalu ada yg komen. ahahaahahah. Kaber line jgk taknak kasi org kondem. Mak aku takpe. Tupn cm nk tersentap gk. ahahahahaha. ;p
 
Ok bebalik kepada cerita bj tersebut. Aku dh survey la kt Jln Tar before gj masuk aritu. Kira mmg tgk2 jela tak bli. Adela 200 lebih. Paling2 pn 150 cmtu sepasang. Aku tak puas ati sgt pn ngn pesen dia. Byk sgt beep. Aku nk cari yg less beep sbb susah la dokong baby bj berbeep beep. Hehehehe. So skali anem ni tunjuk, wah dh la less beep. Lepas tu mcm agak sempoi la. Lepas tu MURAHHH plak tuh. Lepas tu takyah jln kaki jauh kt jln tar tuh. Byk la kekonvinienan nya. So aku pn bli.
 
Anem kata saiz 44 aku bg ko. Sbb aku pn pakai saiz 46. Aku cm dlm ati. Bia betikkk. Sbb masa aku pregnant, aku bli blouse size 48. Even size 46 takleh masuk woo. Aku cm. Maybe anem tu nmpk berisi sbb die pendek. matila kalu anem bc ni. Ekekekeke. ;p ;p. Kira dia nmpk aku kecik padahal aku besar sbb aku tinggi. Muahahah. Meninggi diri. sori Nem aku just nk make a point je. Hehehehe. Patu gurlz plak kate. Wooo hoooo. Dh kurus. Iyolah tu. Sojak achik tak pose ni manjang achik nmpk perut achik ternaik. Ngalahkan perut laki den. Eh laki ko perut tenaik ke? Ahahaha.. Shadap uu... ;p
 
Patu aku pn try la bj tu smlm. Eh mmg besar. Kain siap longgar. Bj siap longgar. Ni tak bole jd ni. Takkan benar2 aku dh kurus. Kecik nampak ko skg. Bak kata mak mertua ku. Ekekekekekeke. Tp aku ase tak. Sbb aku br timbang aritu n aku still gemuk OKKK. N perut aku boncet menaik. Aku tau la bila aku kurus bila tak kn. ;p. Cheh emo plak. So kesimpulan yg dpt aku simpulkan kt sini. Saiz baju anem tu besar dr saiz bj kt Jln Tar. Dgn kata lain, baik bli bj ngn anem dr bli bj kt jln tar sbb terasa kurus skit. Ahahahahah. Nk jgk. Kepada semua diharap jgn igt aku dh kurus. Aku masih gemuk. Cuma saiz bj anem tu yg besar. Kalu tak caya korg try la bli. Mmg besar OKKK. Ehehehehe.. ;p
 
Patu aku pn ckp ngn hubby. U nak i jahit dat kt bj ni ke. Lepas je bia je dia gedobos cmni. Bia kn die gedobos cmni. Apsal plak? So u nmpk gemuk skit. Eh apsal plak nk i nmpk gemuk. U yg tanya i nk yg mana. I nk yg u nampak gemuk. Pstu dh jgn tanya2 lg. Ish ish. Laki ku pn ase aku kurus ke skng? Ahahahaha. Perasan2. Ok2 jauhkan diri ini dr perasaan perasaan sedemikian. Hehehehehe....
 
So, aku dh ada bj raya alhamdulillah....
 

--
Regards,
Siti Fatimah Khairiah M Amin

Comments

Iman's said…
lorrr...kasik tempek la gambaq ct..cita gambaq tak letak takdak feel arr..:p
btol..aku try la imagine baju ko tu.. tapi tak dpt nak imagine.. sebab takdak clue..

Popular posts from this blog

Pulau Tioman

Azizah Mahzan